استخدام

استخدام 6 عنوان شغلی در حوزه حسابداری در شرکت فلزات و مواد آرمان آتورپات

استخدام فلزات و مواد آرمان آتورپات

شرکت فلزات و مواد آرمان آتورپات جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از فارغ التحصیلان حسابداری در مقاطع مختلف با شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
کار ما چیست؟
ما در گروه آتورپات، به صنایع معدنی و فلزی، خدمات مشاوره اقتصادی و مدیریتی ارائه داده و اطلاعات تجاری مورد نیاز مشتریان خود را تامین می‌کنیم. مهم‌ترین ویژگی‌های متمایز گروه آتورپات، در محیط سازمانی و اجتماعی آن نهفته است؛ احترام و اخلاق، صداقت، شایسته‌سالاری و دوری از هرگونه تبعیض از جمله ویژگی‌های ما است که محیطی حمایت‌گر را برای شما فراهم می‌کند.
ما به شما آموزش می‌دهیم
اگر پیش‌نیازهای احراز این شغل را دارید، نگران مهارت‌های لازم برای انجام شرح وظایف نباشید؛ زیرا ما به شما آموزش خواهیم داد! آموزشی که می‌تواند مسیر شغلی آینده شما را تضمین کند؛ فقط کافی است که تشنه یادگیری باشید، سخت‌کوش باشید و برای موفقیت تلاش کنید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
حسابدار تنخواه‌ گردان
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح وظایف:

  • یافتن فروشندگان و تامین کنندگان منصف و خرید از ایشان
  • انجام هزینه‌های عمومی طبق دستورالعمل‌های صادره
  • دریافت و کنترل صورت‌حساب‌های هزینه‌ها از فروشندگان و تامین‌کنندگان
  • استفاده از کدینگ حسابداری در تنظیم حساب تنخواه‌گردان
  • ثبت هزینه‌های تنخواه‌گردان همراه با ارزش افزوده فاکتورها در نرم افزار حسابداری
  • گزارش به حسابدار مالی

پیش‌نیازها:

  • محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
  • تحصیلات: حسابداری
  • مقطع: فوق دیپلم و بالاتر
  • سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
  • نحوه همکاری: حضوری و تمام وقت
  • سن: 25 تا 35 سال
  • حقوق و مزایای شما بر مبنای تحصیلات، مهارت‌ها و سابقه کار شما تعیین می‌شود. بسته به میزان پیشرفتی که در یادگیری و موفقیت در انجام امور محوله دارید، حقوق و مزایای شما افزایش می‌یابد.
  • حق بیمه شما از اولین روز کاری پرداخت می‌شود و از بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند خواهید شد.
حسابدار فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح وظایف:

  • ثبت پیش فاکتور و صدور فاکتور بر اساس درخواست واحد فروش در نرم‌افزار حسابداری
  • ثبت فاکتورهای برگشت از فروش
  • کنترل حساب‌های مشتریان و تهیه گزارشات لازم
  • همکاری با خزانه و واحد فروش‌ در خصوص تسویه‌حساب مشتری
  • استفاده از کدینگ حسابداری در صدور فاکتورها
  • گزارش به حسابدار مالی

پیش‌نیازها:

  • محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
  • تحصیلات: حسابداری
  • مقطع: فوق دیپلم و بالاتر
  • سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
  • نحوه همکاری: حضوری و تمام وقت
  • سن: 25 تا 35 سال
  • حقوق و مزایای شما بر مبنای تحصیلات، مهارت‌ها و سابقه کار شما تعیین می‌شود. بسته به میزان پیشرفتی که در یادگیری و موفقیت در انجام امور محوله دارید، حقوق و مزایای شما افزایش می‌یابد.
  • حق بیمه شما از اولین روز کاری پرداخت می‌شود و از بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند خواهید شد.
حسابدار خزانه
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح وظایف:

  • صدور کلیه مجوزهای پرداخت و دریافت تاییدیه از مدیران مربوطه
  • ثبت اسناد دریافت و پرداخت کلیه حساب‌ها
  • دریافت و ثبت چک‌های دریافتی از طرف حساب‌ها
  • صدور و ثبت چکهای پرداختی طبق دستور پرداخت و پیگیری اخذ امضاء از صاحبان امضاء
  • دریافت، ثبت و نگهداری چک‌ها و سفته‌ها و ضمانت‌های طرف حساب‌ها
  • ثبت، نگهداری و تحویل اسناد ضمانت‌نامه به طرف حساب‌ها پس از اخذ تاییدیه‌های لازم
  • گزارش به حسابدار مالی

پیش‌نیازها:

  • محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
  • تحصیلات: حسابداری
  • مقطع: کارشناسی و بالاتر
  • سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
  • نحوه همکاری: حضوری و تمام وقت
  • سن: 25 تا 35 سال
  • حقوق و مزایای شما بر مبنای تحصیلات، مهارت‌ها و سابقه کار شما تعیین می‌شود. بسته به میزان پیشرفتی که در یادگیری و موفقیت در انجام امور محوله دارید، حقوق و مزایای شما افزایش می‌یابد.
  • حق بیمه شما از اولین روز کاری پرداخت می‌شود و از بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند خواهید شد.
حسابدار حقوق دستمزد
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح وظایف:

  • دریافت اطلاعات پرسنل از واحد منابع انسانی و ثبت در سیستم حسابداری و صدور سیستمی احکام پرسنل بر اساس حقوق و دستمزد تعیین شده
  • تهیه قراردادهای سیستمی پرسنل و ارائه جهت امضاء
  • جمع آوری اطلاعات کارکرد ماهیانه پرسنل به‌تفکیک واحدهای تابعه و ورود اطلاعات کارکرد ماهیانه در نرم‌افزار حسابداری
  • محاسبات ماهیانه حقوق و دستمزد شامل اضافات و کسورات، عیدی پایان سال، حق سنوات، مرخصی استفاده نشده و…
  • ارسال لیست بیمه و دریافت برگه پرداخت و ارسال مالیات حقوق ماهانه و دریافت فیش پرداخت
  • صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد ماهیانه، حق بیمه و مالیات حقوق
  • انجام امور حسابداری مربوط به بیمه تکمیلی
  • گزارش به حسابدار مالی

پیش‌نیازها:

  • محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
  • تحصیلات: حسابداری
  • مقطع: کارشناسی و بالاتر
  • سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
  • نحوه همکاری: حضوری و تمام وقت
  • سن: 25 تا 35 سال
  • حقوق و مزایای شما بر مبنای تحصیلات، مهارت‌ها و سابقه کار شما تعیین می‌شود. بسته به میزان پیشرفتی که در یادگیری و موفقیت در انجام امور محوله دارید، حقوق و مزایای شما افزایش می‌یابد.
  • حق بیمه شما از اولین روز کاری پرداخت می‌شود و از بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند خواهید شد.
حسابدار مالی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح وظایف:

  • جمع آوری اسناد و مدارک و صدور اسناد مالی در نرم‌افزار حسابداری
  • کنترل روزانه کلیه اسناد تنخواه‌گردان، فروش، خزانه و حقوق و دستمزد، ارجاع جهت اصلاح در صورت نیاز
  • سندرسی و اطمینان از صحت صدور اسناد حسابداری زیرسیستم‌های نرم افزا حسابداری و حسابداری بر اساس مدارک صدور اسناد
  • نگهداری از اسناد حسابداری و گرفتن بک آپ از اسناد صادره در نرم افزار حسابداری
  • تهیه ترازهای آزمایشی، ترازنامه و صورتحساب سود و زیان
  • اصلاح و بستن حسابها در پایان دوره مالی
  • تهیه، تنظیم و ارسال صورت معاملات فصلی، اظهارنامه‌های ارزش افزوده و اظهارنامه‌های عملکرد

پیش‌نیازها:

  • محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
  • تحصیلات: حسابداری
  • مقطع: کارشناسی و بالاتر
  • سابقه کار: 3 سال سابقه کار مرتبط
  • نحوه همکاری: حضوری و تمام وقت
  • سن: 25 تا 35 سال
  • حقوق و مزایای شما بر مبنای تحصیلات، مهارت‌ها و سابقه کار شما تعیین می‌شود. بسته به میزان پیشرفتی که در یادگیری و موفقیت در انجام امور محوله دارید، حقوق و مزایای شما افزایش می‌یابد.
  • حق بیمه شما از اولین روز کاری پرداخت می‌شود و از بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند خواهید شد.
مسئول قراردادها
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح وظایف:

  • تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها، استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده
  • آماده‌سازی مدارک جهت دریافت ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز قراردادها
  • کنترل ماهانه میزان حق بیمه پرداختی قراردادها
  • پی‌گیری تهیه اسناد، مدارک و مکاتبات لازم برای دریافت مفاصاحساب بیمه قراردادها
  • کنترل مدت باقی‌مانده از قرارداد، اطلاع‌‎رسانی و پی‌گیری در خصوص تمدید قرارداد
  • بررسی بدهی‌های اعلام شده از سوی تامین اجتماعی، پی‌گیری و اعتراض به بدهی و شرکت در جلسات مربوطه

پیش‌نیازها:

  • محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
  • تحصیلات: حسابداری
  • مقطع: کارشناسی و بالاتر
  • سابقه کار: 3 سال سابقه کار مرتبط
  • نحوه همکاری: حضوری و تمام وقت
  • سن: 25 تا 35 سال
  • حقوق و مزایای شما بر مبنای تحصیلات، مهارت‌ها و سابقه کار شما تعیین می‌شود. بسته به میزان پیشرفتی که در یادگیری و موفقیت در انجام امور محوله دارید، حقوق و مزایای شما افزایش می‌یابد.
  • حق بیمه شما از اولین روز کاری پرداخت می‌شود و از بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند خواهید شد.

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه فلزات و مواد آرمان آتورپات نمایش آگهی های استخدامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا