استخدام

استخدام 6 عنوان شغلی در شرکت پارس ارتباط افزار در تهران

استخدام پارس ارتباط افزار

شرکت پارس ارتباط افزار جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس ارشد فروش
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت

دارای سابقه کاری در یکی از حوزه های:

  • تجهیزات نظارت تصویری
  • تجهیزات شبکه های کامپیوتری (Soho, SMB, Enterprise)
  • تجهیزات اعلام سرقت، حفاظت پیرامونی و کنترل تردد

شرایط احراز شغلی:

  • حداقل سه سال سابقه کاری مرتبط در قالب B2B و B2G
  • آشنا به مبانی علمی هر یک از رشته های فن آوری اطلاعات و ارتباطات/ تجهیزات نظارتی و حفاظتی
  • دارای روابط عمومی قوی، پشتکار، خلاقیت و روحیه کار تیمی
  • آشنایی کامل با ICDL
  • امتیاز ویژه برای افراد توانمند در درک و نگارش زبان انگلیسی

وظایف و مسئولیت ها:

  • رایزنی با مشتریان بالقوه در ارتباط با نیازسنجی و خریداری کالا
  • پاسخگویی به درخواست مشتریان در انتخاب کالا
  • حفظ ارتباط مشتری با شرکت به صورت دوره ای
  • انجام ماموریت های سازمانی در صورت لزوم
  • ارائه گزارش به مدیر فروش
  • ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت: دفتر مرکزی (زعفرانیه)
مسئول دفتر
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • هماهنگی امور جاری، پاسخگویی به تلفن
  • ترجیحا آشنا به امور بازرگانی و ثبت سفارش
  • آشنا به اصول مکاتبات اداری
  • ترجیحا دارای سابقه کار مرتبط
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت : دفتر مرکزی ( منطقه زعفرانیه )
کارشناس پشتیبان فنی مرکز تماس
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • مسلط به مفاهیم شبکه (+Network)
  • پیگیر، منضبط، صبور و توانمند در برقرای ارتباط تلفنی موثر
  • لحن و گویش مناسب در گفتار و بیان
  • توانمند به تایپ سریع همزمان با مکالمه
  • دارای مدرک تحصیلی مرتبط با کامپیوتر، فن آوری اطلاعات و شبکه

دارای تجربه در زمینه پشتیبانی فنی در یکی از زمینه های ذیل:

  • تجهیزات اعلام سرقت، حفاظت پیرامونی و کنترل تردد
  • تجهیزات نظارت تصویری
  • تجهیزات شبکه های کامپیوتری

وظایف و مسئولیت ها:

  • پاسخ گویی و پشتیبانی فنی به خریداران و شبکه نمایندگی در زمینه محصولات شرکت
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت : دفتر آموزش و خدمات پس از فروش ( منطقه عباس آباد )
حسابدار
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • تحصیلات: حداقل دارای مدرک کاردانی حسابداری
  • حداکثر 37 سال
  • تجربه: 3 سال سابقه در امور مالی و مالیاتی
  • مسلط به کنترل اسناد و صدور اسناد
  • مسلط به نرم افزار اکسل
  • قدرت یادگیری بالا و دقیق
  • فعالیت شرکت: تولیدی و بازرگانی
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت : دفتر مرکزی ( منطقه زعفرانیه )
کارشناس پشتیبانی فنی و تست
  • جنسیت: آقا
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • دارای مدرک فنی و مهندسی ترجیحا در رشته های الکترونیک یا کامپیوتر

شرایط احراز شغلی:

  • دارای 3 سال سابقه کاری در زمینه نگهداری و پشتیبانی سیستم های مدار بسته، دزدگیر و شبکه
  • آشنا به تجهیزات سیستم های مدار بسته، دزدگیر و شبکه
  • آشنا با روش های تست و خطایابی تجهیزات مدار بسته، دزدگیر و شبکه
  • آشنا با بردهای الکترونیکی و قطعات الکترونیکی
  • آشنا با دستگاه های تعمیرات

مسئولیت ها :

  • عیب یابی محصولات
  • چک کردن علل خرابی و عواملی که کالا را از گارانتی خارج می کند
  • پاسخگویی و مشاوره به نمایندگان و مشتریان در کلیه زمینه های فنی
  • اجرای دموی داخلی برای مشتریان
  • بررسی کالاهای ورودی
  • بررسی کالاهای خروجی
  • بررسی دقیق علت غیر قابل بودن تجهیزات
  • ارتباط با تعمیرکاران خارج از مجموعه
  • رابط واحد فنی و گارانتی و انجام امور محوله
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت : دفتر آموزش و خدمات پس از فروش ( منطقه عباس آباد )
کارشناس تولید محتوا
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت

علاقه مند و مسلط بهره برداری، کاربری، ارزیابی و تحلیل هر یک از تجهیزات ذیل :

  • تجهیزات شبکه های کامپیوتری در سطوح Soho, SMB, Enterprise
  • تجهیزات ذخیره سازی دیتا (NAS)
  • تجهیزات نظارت تصویری / حفاظت پیرامونی و اعلام سرقت
  • دارای تجربه مرتبط و سوابق مستند از پروژه های مشابه انجام یافته
  • توانمندی در نگارش و تنظیم گزارش ها و سناریوهای تبلغاتی با رعایت قواعد، ساختار زبان فارسی
  • دارای قدرت تفکر خلاق ، ایده پردازی ، روایت گری و دنبال کننده پروپاقرص تکنولوژی و رسانه های مرتبط
  • آشنایی نسبی با اصول سئو و سئوی محتوا
  • آشنایی نسبی با اصول بازاریابی و تبلیغات
  • مسلط در درک و نگارش زبان انگلیسی
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت : دفتر آموزش و خدمات پس از فروش ( منطقه عباس آباد )

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه پارس ارتباط افزار فناوری اطلاعات نمایش آگهی های استخدامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا