Categories: استخدام

استخدام 6 عنوان شغلی در مجموعه ارکیده فاخر آرین در تهران

استخدام ارکیده فاخر آرین

مجموعه ارکیده فاخر آرین جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز
کارشناس فروش سازمانی B2B
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • دارای مدرک حداقل کارشناسی، کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازاریابی، حسابداری و رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 5 سال سابقه کاری در حوزه فروش سازمانی و بازاریابی
  • مسلط به فنون فروش و مذاکره حضوری در سازمانها، شناسایی و تحلیل بازار هدف و رقبا و ارائه گزارشات دوره ای فروش
  • مسلط به نرم افزار آفیس مخصوصا اکسل و پاور پوینت
  • آشنا به استراتژی های بازاریابی، فروش و تبلیغات
  • مهارت در جذب، حفظ و رشد مشتری
  • مهارت در ایجاد رضایتمندی مشتری و مصرف کننده
  • دارای سابقه کاری فروش سازمانی
  • دارای روابط عمومی قوی
  • دارای روحیه پیگیری و حصول نتیجه
  • توانایی برقراری ارتباط با سازمانها و ارگانها
  • حضور در جلسات فروش سازمانی
  • شناسایی و جذب مشتری و انعقاد قرارداد با آنها
  • ارتباط تلفنی با مشتریان
  • محدوده سنی 25 الی 35
کارشناس فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • دارای مدرک حداقل کارشناسی، کارشناسی ارشد
  • دارای حداقل 5 سال سابقه کاری در حوزه فروش سازمانی و بازاریابی
  • مسلط به فنون فروش و مذاکره حضوری در سازمانها
  • مسلط به نرم افزار OFFICE
  • دارای روابط عمومی قوی
  • دارای روحیه پیگیری و حصول نتیجه
  • توانایی شناسایی و جذب مشتری و انعقاد قرارداد با آنها
  • محدوده سنی 25 الی 35
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی مجموعه
مدیر داخلی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • ساعت کاری: 10 الی 24 (یک روز تعطیلی در هفته)
  • تحصیلات: کارشناسی رشته مدیریت، صنایع
  • با داشتن حداقل 5 سال سابقه کار مدیریت اجرایی
  • مهارت، دانش و توانایی مدیریت رستوران
  • توانایی مدیریت کارکنان و نظارت بر اجرای امور محوله به ایشان
  • توانایی سنجش و استخدام نیرو
  • توانایی آموزش و به روز کردن دانش پرسنل در زمینه های کاری
  • نظارت و کنترل انبار
  • ایجاد و حفظ انگیزه کارکنان و نگهداشت آنها
  • توانایی برنامه ریزی دقیق برای تمام امور و نظارت بر رعایت قوانین و دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی کار
  • توانایی کار در ساعات پایانی شب، تعطیلات و آخر هفته ها
  • انعطاف پذیر
  • بسیار فعال (توانایی بازدید از بخش های مختلف در زمان های مختلف)
  • مدیران با سابقه کاری در کارخانه های تولیدی و صنعتی در اولویت استخدام قرار دارند
  • محل کار : تهران
کارشناس امور مشتریان
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • صبور
  • دارای توانایی مدیریت خشم و استرس
  • مسئولیت پذیر
  • پیگیر و دارای روحیه کار تیمی
  • انعطاف پذیری
  • منظم
  • وقت شناس
  • دقت بالا
  • روابط عمومی خوب
  • قدرت بالا در مذاکره
  • قدرت حل مسئله
  • توانایی استدلال و پاسخگویی به طیف مشتریان ناراضی به کمک استفاده از لحن بیان مناسب و سناریوهای مکالمه
  • نوشتار تند و مناسب: توانایی نوشتن متن برای ارتباط با مشتریان در چت آنلاین، ایمیل، شبکه های اجتماعی و …
  • برقراری ارتباط موثر با مشتریان از طریق کانال های شبکه های اجتماعی، ایمیل، چت و …
  • پیگیری مشکلات، درخواست ها و نیازهای مطرح
  • شده مشتریان تا حصول نتیجه
  • آشنا به امور QC
  • آشنا به کنترل کیفیت ارتباطات (مکالمات و نوشتار)
  • کارشناس ارتباط با مشتری اولین نقطه تماس سازمان با مشتریان بوده و پیگیری کلیه امور مربوط به خدمات پشتیبانی و پشتیبانی از کلیه کانال های تماس با مشتریان (چت آنلاین، تلفن، شبکه های اجتماعی، ایمیل و …) به عهده اوست
مدیر کترینگ
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های مدیریت، صنایع غذایی، آشپزی
  • یک روز تعطیلی در هفته
  • سابقه کار: حداقل 5 سال مرتبط
  • مهارت، دانش و توانایی مدیریت کترینگ
  • توانایی مدیریت کارکنان و نظارت بر اجرای امور محوله به ایشان
  • توانایی سنجش و استخدام نیرو ، توانایی آموزش و به روز کردن دانش پرسنل در زمینه های کاری
  • نظارت و کنترل انبار
  • ایجاد و حفظ انگیزه کارکنان و نگهداشت آنها
  • توانایی برنامه ریزی دقیق برای تمام امور و نظارت بر رعایت قوانین و دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی کار
  • توانایی کار در ساعات پایانی شب، تعطیلات و آخر هفته ها
  • انعطاف پذیر
کارشناس پشتیبانی سایت
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • با حداقل دو سال سابقه کار مرتبط
  • مدرک تحصیلی: ترجیحا کارشناسی کامپیوتر، مدیریت و …

وظایف و مسئولیت ها:

  • برقراری ارتباط با شعب و کاربران جهت رفع چالش های احتمالی و پیگیری سفارش های آنلاین
  • پیگیری اختلالات سیستمی و درخواست ها
  • آپدیت و چک کردن منو در بسترهای آنلاین
  • پیگیری موارد ارجاعی مربوطه از واحد ارتباط با مشتریان
  • اعمال و اطلاع رسانی تخفیفات
  • اطلاع رسانی و آموزش قابلیت های جدید سیستم به همکاران شعب
  • بررسی مستمر فعالیت بستر های آنلاین
  • ارائه پیشنهادات و مشارکت در هماهنگی های کمپین های دیجیتال
  • تحلیل و آنالیز رقبا بیرون بر
  • همکاری در ارسال پیامک های تبلیغاتی
  • ارائه گزارش های دوره ای به بازدیدکنندگان، مدیران سایت و یا سایر ذینفعان درباره عملکرد سایت
  • بررسی نیازهای اطلاعاتی و خدماتی کاربران سایت و برنامه ریزی و هدف گذاری در پاسخ مطلوب به آنها

دانش و توانایی های لازم:

  • خلاقیت و ابتکار عمل در توسعه و بهبود سایت و روش های تبلیغات
  • آشنایی با هاستینگ، دامنه، وبسایت و تکنولوژی های مرتبط
  • با انگیزه، متعهد، منظم، با تمرکز و دقت بالا، مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه کار تیمی
  • مهارت برقراری ارتباط موثر
  • علاقه مند به پیشرفت و یادگیری مداوم

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.

اطلاعات تماس

واتساپ 0912368024009123680240 ایمیل hr@orkidehrestaurant.com ارکیده فاخر آرین گردشگری – رستوران و کترینگ نمایش آگهی های استخدامی

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar

Recent Posts

مهدی لیموچی به تیم ملی فوتبال دعوت شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بنا به اعلام کادر پزشکی تیم ملی فوتبال، وضعیت…

40 دقیقه ago

میلاد سرلک همچنان دور از تمرینات گروهی پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخ‌پوشان پایتخت برای آمادگی کامل در شروع مجدد مسابقات،…

40 دقیقه ago

خط و‌ نشان پرتغال با ۵ گل و قیچی رونالدو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت‌های لیگ‌ ملت‌های اروپا و از مرحله…

40 دقیقه ago