استخدام

استخدام 7 عنوان شغلی در شرکت ماهان پخش صبا در تهران

استخدام ماهان پخش صبا

شرکت ماهان پخش صبا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس حسابداری
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت
  • حداقل مدرک تحصیلی: کارشناس حسابداری
  • حداقل سابقه کار : 5 سال
  • حداقل سن: 30
  • تسلط به نرم افزار سپیدار جهت همکاری الزامی است
  • مسلط بر بیمه پرسنلی، نرم افزار بیمه تاًمین اجتماعی و محاسبه حقوق و دستمزد
  • آشنا به نرم افزار اکسل
  • مسلط بر تهیه اظهارنامه ها فصلی و ارزش افزوده
  • آشنا با فرایند های خرید ، فروش ، انبار و (ثبت اسنادآن)
  • نداشتن اشتغال به کار و آمادگی برای شروع به کار
  • آدرس شرکت : محدوده انقلاب

ساعت کاری:

  • تمام وقت: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17:30 و پنجشنبه ها 9 الی 14:00
  • پاره وقت: 4 روز در هفته از ساعت 9 الی 17

حقوق و مزایای تمام وقت:

  • بیمه تامین اجتماعی + حقوق ثابت 10 میلیون تومان خالص

حقوق و مزایای پاره وقت:

  • حقوق ثابت 7 میلیون تومان
  • بیمه
رئیس حسابداری
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حداقل مدرک تحصیلی : کارشناسی حسابداری
  • حداقل سابقه کار : 8 سال درسمت رئیس حسابداری یا مدیر مالی
  • حداقل سن : 35 سال
  • تسلط کامل بر نرم افزار مالی سپیدار و ماژول های پیوست
  • مسلط به مباحث بیمه قراردادها، امور مالی، ریالی و مالیاتی
  • آشنایی با حسابداری بخش مویرگی و صنعت پخش
  • مسلط بر محاسبه قیمت تمام شده، بودجه گذاری و بودجه نویسی
  • مسلط بر گزارشات سود و زیان و مغایرت گیری
  • ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17:00
  • پنجشنبه ها تعطیل می باشد
  • آدرس شرکت: محدوده انقلاب
  • مبلغ حقوق بین 15 الی 18 میلیون تومان می باشد (حقوق پس از جلسه مصاحبه بصورت توافقی است)
منشی آشنا به حسابداری
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حداقل سن 25 سال و حداکثر40 سال
  • آشنایی با کار حسابداری ترجیحا سپیدار
  • بایگانی مدارک، مستندات و پیام های الکترونیکی و کاغذی و اسناد خصوصی و محرمانه
  • تسلط به ورود و اکسل
  • تایپ تند همراه به تسلط به ابزار های ورد و فرمول نویسی و جدول کشی
  • مدیریت بر موضوعات محول بر ایشان از طرف مدیریت
  • روابط عمومی قوی
  • باهوش
  • آدرس شرکت: محدوده انقلاب
  • ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه 08:00 الی 18:00 و پنجشنبه ها تا ساعت 15
  • حقوق وزارت کار
  • اضافه کاری
  • سنوات و عیدی
مسئول دفتر
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • دارای سوابق مدیریتی
  • روابط عمومی قوی
  • مسئولیت پذیر
  • رازدار و ظاهری اراسته
  • مسلط به آفیس (تایپ تند و اکسل در حد فرمول نویسی مسلط باشد)
  • مسلط به امور اداری و مسئول دفتری
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی (ترجیحاً کامپیوتر یا مدیریت )
  • حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
  • آشنایی به امور دبیرخانه، بایگانی، مکاتبات اداری و اتوماسیون
  • سن 25 تا 45 سال
  • ترجیحا مجرد
  • روابط عمومی بالا توانمندی مدیریت موضوعات متعدد
  • محدوده شرکت: محدوده انقلاب
  • ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه 08:00 الی 18:00 و پنجشنبه تا ساعت 15
  • حقوق 8 میلیون
  • بیمه تامین اجتماعی
  • ناهار
مدیر منابع انسانی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت
  • حداقل سن 35 سال و حداکثر سن 45 سال
  • حداقل سابقه 5 سال مدیریت منابع اداری یا منابع انسانی
  • مسلط به تهیه و تدوین آیین نامه ها اداری، استخدامی و انظباطی
  • مسلط به تهیه لیست کارکردپرسنل و هرگونه چارت سازمانی
  • آشنا به اصول، مقررات و آیین نامه های وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی
  • تسلط به طراحی، استقرار به روز نگهداشتن سیستم، حقوق و دستمزد کارکنان مطابق با ضوابط قانونی مربوطه
  • دارای انگیزه بالا جهت انجام وظایف محوله
  • روابط عمومی خوب، انتقاد پذیر، متعهد و صادق و پشتکار
  • مسلط به نحوه استخدام پرسنل و تدوین آگهی ها دراین خصوص
  • مسلط به تهیه و تدوین قراردادهای وزارت کار-پیمانکاری- مشاوره ای و مدنی
  • 3 روز در هفته از ساعت 9 الی 17
  • آدرس شرکت: محدوده انقلاب
وکیل پایه یک دادگستری
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • تبحر درامور قراردادکیفری، پرسنلی، پیمانکاری، تجاری، ملکی، حقوقی، مدنی، مشاوره ای
  • تسلط به اموردعاوی علیه و له بانک و مراکز مالی و کلیه امور مربوط به چک ها و اوراق بهادار
  • تسلط به امور حقوقی و داشتن سوابق در دادگاههای حقوقی (حداقل داشتن 100 پرونده در این حوزه)
  • تسلط به امورکیفری و داشتن سوابق دردادگاههای کیفری (حداقل داشتن 50 پرونده دراین حوزه)
  • امکان سفرو ماموریت به شهرستانها
  • داشتن تجربه لازم در امور مربوط به وزارت کار و تامین اجتماعی
  • داشتن تجربه کافی درامور ثبت شرکت ها
  • لازم به ذکر است عزیزان نیاز نیست در تمامی حوزه ها متخصص باشند و یا مهارت داشته باشند. داشتن مهارت در یک حوزه کافی است
مشاور مالی و مالیاتی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: پاره وقت
  • حداقل مدرک تحصیلی: مشاور مالی و مالیاتی
  • حداقل سابقه کار : 5 سال
  • حداقل سن: 30
  • ساعت کاری: 3 روز در هفته از ساعت 9 الی 17
  • تخصص در امور مالیاتی و تسلط کامل بر قوانین و آیین نامه های امور مالیاتی (ارزش افزوده، تکلیفی و …)
  • تخصص در زمینه حسابداری بازرگانی و صنعتی
  • اشراف کامل به تهیه و تدوین اظهارنامه، صورتهای مالی و بودجه بندی
  • اشراف کامل به قوانین حسابرسی
  • تسلط و آشنایی خیلی خوب با نرم افزار سپیدار
  • آشنایی کامل با قوانین بیمه و حسابرسی
  • آدرس شرکت: محدوده انقلاب

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس

موبایل 09195605971 ایمیل saba.pakhsh.mehrdad@gmail.com نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی ماهان پخش صبا ۳ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا