استخدام

استخدام 8 عنوان شغلی درشرکت پارس ارتباط افزار در تهران

استخدام پارس ارتباط افزار

شرکت پارس ارتباط افزار جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس تولید محتوا
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حضوری

علاقه مند و مسلط به بهره برداری، کاربری، ارزیابی و تحلیل هر یک از تجهیزات ذیل :

  • تجهیزات شبکه های کامپیوتری در سطوح Soho, SMB, Enterprise
  • تجهیزات ذخیره سازی دیتا (NAS)
  • تجهیزات نظارت تصویری ، حفاظت پیرامونی و اعلام سرقت
  • دارای تجربه مرتبط و سوابق مستند از پروژه های مشابه انجام یافته
  • توانمندی در نگارش و تنظیم گزارش ها و سناریوهای تبلیغاتی با رعایت قواعد، ساختار زبان فارسی
  • دارای قدرت تفکر خلاق، ایده پردازی، روایت گری و دنبال کننده پروپاقرص تکنولوژی و رسانه های مرتبط
  • آشنایی نسبی با اصول سئو و سئوی محتوا
  • آشنایی نسبی با اصول بازاریابی و تبلیغات
  • مسلط در درک و نگارش زبان انگلیسی
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت: دفتر آموزش و خدمات پس از فروش ( منطقه عباس آباد )
  • پرداخت حقوق به موقع
  • بیمه تامین اجتماعی از بدو استخدام
  • کلیه مزایای قانون کار از جمله عیدی و سنوات
  • امکان پیشرفت و ارتقای شغلی
  • بیمه تکمیلی اختیاری
  • وام
کارشناس فروش تجهیزات شبکه های کامپیوتری (Soho, SMB, Enterprise)
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حضوری
  • حداقل 2 سال سابقه در زمینه فروش تجهیزات شبکه به صورت B2B, B2G و B2C
  • آشنایی با تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری شبکه
  • آشنایی کامل با ICDL به ویژه اکسل
  • دارای روابط عمومی قوی، پشتکار، خلاقیت و روحیه کار تیمی
  • امتیاز ویژه برای افراد توانمند در درک و نگارش زبان انگلیسی
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت: دفتر مرکزی (زعفرانیه)
  • پرداخت حقوق به موقع
  • پاداش فروش (علاوه بر حقوق ثابت)
  • بیمه تامین اجتماعی از بدو استخدام
  • کلیه مزایای قانون کار از جمله عیدی و سنوات
  • امکان پیشرفت و ارتقای شغلی
  • بیمه تکمیلی اختیاری
  • آموزش رایگان
  • وام
کارشناس پشتیبان فنی مرکز تماس
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حضوری
  • مسلط به مفاهیم شبکه (+Network)
  • پیگیر، منضبط، صبور و توانمند در برقراری ارتباط تلفنی موثر
  • لحن و گویش مناسب در گفتار و بیان
  • توانمند به تایپ سریع همزمان با مکالمه
  • دارای مدرک تحصیلی مرتبط با کامپیوتر، فن آوری اطلاعات و شبکه
  • دارای تجربه در زمینه پشتیبانی فنی در یکی از زمینه های ذیل:
  • تجهیزات اعلام سرقت، حفاظت پیرامونی و کنترل تردد
  • تجهیزات نظارت تصویری
  • تجهیزات شبکه های کامپیوتری

وظایف و مسئولیت ها:

  • پاسخ گویی و پشتیبانی فنی به خریداران و شبکه نمایندگی در زمینه محصولات شرکت
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت: دفتر آموزش و خدمات پس از فروش (منطقه عباس آباد)
  • پرداخت حقوق به موقع
  • بیمه تامین اجتماعی از بدو استخدام
  • کلیه مزایای قانون کار از جمله عیدی و سنوات
  • آموزش رایگان
  • امکان پیشرفت و ارتقای شغلی
  • بیمه تکمیلی اختیاری
  • وام
کارشناس پشتیبانی فنی و تست
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حضوری
  • دارای مدرک فنی و مهندسی ترجیحا در رشته های الکترونیک یا کامپیوتر
  • دارای 3 سال تجربه کاری مرتبط
  • آشنا به تجهیزات سیستم های مدار بسته، دزدگیر و شبکه
  • آشنا با روش های تست و خطایابی تجهیزات مدار بسته، دزدگیر و شبکه
  • آشنا با بردهای الکترونیکی و قطعات الکترونیکی
  • آشنا با دستگاه های تعمیرات

وظایف و مسئولیت ها:

  • عیب یابی محصولات
  • چک کردن علل خرابی و عواملی که کالا را از گارانتی خارج می کند
  • پاسخگویی و مشاوره به نمایندگان و مشتریان در کلیه زمینه های فنی
  • اجرای دموی داخلی برای مشتریان
  • بررسی کالاهای ورودی
  • بررسی کالاهای خروجی
  • بررسی دقیق علت غیر قابل بودن تجهیزات
  • ارتباط با تعمیرکاران خارج از مجموعه
  • رابط واحد فنی و گارانتی و انجام امور محوله
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت: دفتر آموزش و خدمات پس از فروش (منطقه عباس آباد)
  • پرداخت حقوق به موقع
  • بیمه تامین اجتماعی از بدو استخدام
  • کلیه مزایای قانون کار از جمله عیدی و سنوات
  • آموزش رایگان
  • امکان پیشرفت و ارتقای شغلی
  • بیمه تکمیلی اختیاری
  • وام
حسابدار
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حضوری
  • تعداد: دو نفر
  • تحصیلات: حداقل دارای مدرک کاردانی حسابداری
  • تجربه: حداقل 3 سال سابقه در امور مالی و مالیاتی
  • مسلط به کنترل اسناد و صدور اسناد
  • مسلط به نرم افزار اکسل و سپیدار
  • قدرت یادگیری بالا و دقیق
  • فعالیت شرکت: تولیدی و بازرگانی
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت: دفتر مرکزی (زعفرانیه)
  • پرداخت حقوق به موقع
  • بیمه تامین اجتماعی از بدو استخدام
  • کلیه مزایای قانون کار از جمله عیدی و سنوات
  • امکان پیشرفت و ارتقای شغلی
  • آموزش رایگان
  • بیمه تکمیلی اختیاری
  • وام
بازاریاب حرفه ای
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حضوری
  • آشنا به صنعت تجهیزات اعلام حریق ، دزدگیر اماکن و سیستم های نظارت تصویری
  • با انگیزه، تلاشگر و مسئولیت پذیر
  • دارای روابط عمومی و فن بیان بسیار بالا
  • انجام مذاکرات موثر و توافقات اصولی
  • امکان اعزام به سفر های استانی
  • آموزش فروش به صورت رایگان در زمان بعد از استخدام و شروع بکار انجام می پذیرد
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت: دفتر مرکزی (زعفرانیه)
  • پرداخت حقوق به موقع
  • پورسانت
  • بیمه تامین اجتماعی از بدو استخدام
  • کلیه مزایای قانون کار از جمله عیدی و سنوات
  • امکان پیشرفت و ارتقای شغلی
  • بیمه تکمیلی اختیاری
  • آموزش رایگان
  • وام
طراح گرافیک
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حضوری
  • دارای حداقل مدرک کاردانی در رشته گرافیک، هنر یا رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 3 سال سابقه کار سازمانی مرتبط بصورت تمام وقت با شرط داشتن نمونه کار از فعالیت‌های گذشته
  • مسلط به نرم افزار های طراحی photoshop ، illustrator و after effect
  • دارای تخصص در زمینه تبلیغات و تحلیل نتایج تبلیغات در رسانه های اجتماعی با تاکید بر LinkedIn, Instagram، سرویس دهنده های اشتراک ویدئو و پیام‌رسانهای رایج
  • توانایی در تشخیص و انتخاب کانال تبلیغی مناسب
  • مسئولیت پذیر، با دقت و دارای روحیه کار تیمی
  • امتیاز ویژه برای افراد دارای مهارت گفتار، نوشتار و شنیدار زبان انگلیسی
  • ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت: دفتر آموزش و خدمات پس از فروش (منطقه عباس آباد)
  • پرداخت حقوق به موقع
  • بیمه تامین اجتماعی از بدو استخدام
  • کلیه مزایای قانون کار از جمله عیدی و سنوات
  • امکان پیشرفت و ارتقای شغلی
  • بیمه تکمیلی اختیاری
  • وام
کارشناس تعمیرات
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حضوری
  • تعداد: دو نفر
  • آشنا با مبانی الکترونیک
  • توانایی کار با ابزار تعمیرات (هیتر، هویه، تعویض IC)
  • آشنا با نرم افزار های Office
  • دارای مدرک حداقل دیپلم
  • دارای حداقل دو سال سابقه کار مرتبط

وظایف و مسئولیت ها:

  • تعمیر تجهیزات نظارت تصویری
  • تعمیر تجهیزات شبکه
  • ثبت سوابق تعمیرات در سیستم
  • پیگیری وضعیت کالا
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه 9 الی 13
  • محل خدمت: دفتر آموزش و خدمات پس از فروش (منطقه عباس آباد)
  • پرداخت حقوق به موقع
  • بیمه تامین اجتماعی از بدو استخدام
  • کلیه مزایای قانون کار از جمله عیدی و سنوات
  • آموزش رایگان
  • امکان پیشرفت و ارتقای شغلی
  • بیمه تکمیلی اختیاری
  • وام

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه پارس ارتباط افزار فناوری اطلاعات نمایش آگهی های استخدامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا