استخدام

استخدام 8 عنوان شغلی در شرکت اسنوا در تهران، اصفهان، کرمانشاه و مازندران

استخدام اسنوا

شرکت اسنوا جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران، اصفهان، کرمانشاه و مازندران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
موشن گراف
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح وظایف و مسولیت:

  • مدیریت و انجام فرآیند تولید محتوای موشن گرافی و سه بعدی، از ارائه مفهوم تا تحویل اثر
  • تبدیل و ویرایش ویدیوها و آثار گرافیکی
  • به روز بودن و آشنایی با تکنیک‌ها و نرم افزارهای جدید برای ارائه کارهای پیشرفته و حرفه‌ای
  • درک خوب از مفهوم برند و تولید آثار موشن‌گرافی با سبک مناسب
  • همکاری با ویراستاران، تهیه کنندگان و سایر طراحان برای حل مشکلات فنی یا هنری
  • ویرایش و ادیت نسخه خام ویدیوها و اضافه کردن افکت‌های مختلف برای بهبود نتیجه نهایی
  • شرکت در جلسات ایده‌پردازی تیمی و اشتراک‌گذاری دیدگاه‌ها و ایده‌های جدید
  • خلق آثار گرافیکی و انیمیشن با استفاده از نرم افزارها و ابزارهای طراحی
  • توانایی طراحی کردن و کشیدن طرح‌های اولیه با قلم و کاغذ
  • مهارت‌های فنی و تخصصی شغل طراحی موشن گرافی
  • تسلط بر نرم افزارهای اصلی گرافیک مثل فتوشاپ، پریمیر و ایلوستریتور
  • تفکر خلاق و هنری و آشنایی با طیف وسیعی از سبک‌ها و تکنیک‌های طراحی
  • توانایی خلق و تولید محتوای باکیفیت در مدت زمان کوتاه و مطابق با ضرب العجل تعیین شده
  • مهارت‌های بالا در طراحی رابط کاربری Interface
  • تسلط بر طراحی سه بعدی، مدل‌سازی، بافت و انمیشن‌سازی و D3 Studio Max

مهارت‌های فردی لازم:

سایت ساز با هوش مصنوعی سایت ساز با هوش مصنوعی
  • مهارت‌های ارتباطی قوی برای تعامل با سایر اعضای تیم و ارتباط با مشتریان
  • مهارت کار در یک محیط کاری پرسرعت و توانایی مدیریت پروژه قوی
  • پاسخگویی به نظرات، فیدبک و تلاش برای اصلاح کار طبق نظر مشتری
  • نرم افزارهای کاربردی و مورد نیاز برای طراحی موشن گرافی
  • اداب افتر افکتز Adobe After Effects
  • ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator
  • ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop
  • نرم افزار ادوبی پریمیر پرو Adobe Premiere Pro

شرایط احراز شغل :

  • تحصیلات: داشتن حداقل مدرک لیسانس در یکی از رشته‌های طراحی و هنر، انیمیشن‌سازی، گرافیک رایانه‌ای و سایر رشته‌های مرتبط

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت یا معافیت دائم الزامی است
  • سن از 25 الی 40 سال
  • سابقه کار: حداقل 5 سال
  • محل سکونت: فقط ساکن شهر اصفهان
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
مدیر داده کاوی فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح شغل و مسئولیت ها:

  • مسلط به مباحث بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش
  • تسلط به نرم افزارهای Data Mining
  • تسلط به نرم افزارهای داشبورد سازی از جمله BI
  • آشنایی با الگوریتم های داده کاوی، روش های تحلیل آماری، فرآیند های تحلیل و طبقه بندی اطلاعات
  • انجام تحلیل و ارائه راهکار
  • تسلط به اکسل (افراد آشنا به سایر نرم افزارهای مرتبط با داده کاوی و تحلیل آماری در اولویت قرار میگیرند)
  • داشتن دقت و تمرکز بالا

شرایط عمومی:

  • سن: از 30 الی حداکثر 45 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال سابقه مرتبط
  • امکان انجام ماموریتهای برون شهری
  • ترجیحا کارشناسی ارشد آمار، مهندسی صنایع، ریاضی، DBA

مهارت های مورد نیاز:

  • قدرت حل مساله
  • تسلط کامل به نرم افزار آفیس بخصوص اکسل
  • قدرت تصمیم گیری
  • روابط عمومی بالا
  • کنجکاو
  • جستجوگر، پیگیر
  • اهل تعامل و کارگروهی
  • محل کار: شهر اصفهان
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
رئیس محصول
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح شغل و مسئولیت ها:

سایت ساز با هوش مصنوعی سایت ساز با هوش مصنوعی
  • مسلط به مباحث مدیریت محصول
  • آشنا با حوزه لوازم خانگی، فرش، مبل، لوازم برقی ، کالای دیجیتال
  • امکان ماموریت برون شهری
  • آشنا با مباحث تحقیقات بازار
  • آشنا با مباحث برنامه ریزی
  • قدرت تحلیل فروش / تحلیل رقبا
  • گزارش تغییرات شرایط به تیم اجرایی و استفاده از بازخورد آنها برای استراتژی‌ها

شرایط عمومی:

  • سن: از 25 الی حداکثر 40 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری: حداقل 2 سال سابقه مرتبط
  • ترجیحا کارشناسی یا کارشناسی ارشد آمار، مهندسی صنایع، مدیریت ، ریاضی

مهارت های مورد نیاز:

  • قدرت تعامل
  • قدرت مذاکره
  • تسلط به آفیس بخصوص اکسل
  • رهبری، قدرت تصمیم گیری
  • محل کار: فقط ساکن شهر اصفهان
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
کارشناس امور مشتریان
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

وظایف اصلی شغل :

  • هماهنگی بین سایر قسمتهای درگیر با امور مربوط به مشتریان در فروشگاه
  • تعیین تکلیف امور مربوط به مشتریان تا پایان روز کاری
  • تهیه گزارش کار از تمامی واحد های درگیر با امور مربوط به مشتریان
  • بروز رسانی فایل شکایات تا پایان شیفت کاری
  • ثبت تمامی مرجوعی ها در نرم افزار CRM

مهارتهای کلیدی تخصصی:

  • فن بیان مناسب
  • کلام شیوا
  • توانایی متقاعد سازی
  • مدیریت بحران و حل مسئله
  • روحیه کار تیمی
  • تفکر تحلیلی

دانش های تخصصی :

  • آشنایی با نرم افزارهای SAPو CRM
  • ترجیحا شناخت محصولات لوازم خانگی

شرایط احراز:

  • سن: 22 الی 35
  • سابقه کار الزامی است ( حداقل 2 سال کار مرتبط CRM )
  • شهرهای مورد نیاز: ساری، فرون آباد، شوش تهران ، اصفهان، زرین شهر، نجف آباد
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
  • کار بصورت شیفت می باشد ( یک هفته صبح یک هفته عصر )
کارمند جذب و استخدام
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح مسئولیت و وظایف:

  • تهیه و درج آگهی در پلتفرمهای مختلف
  • پایش و غربال رزومه و شناسایی افراد متخصص و مستعد در حوزه های مختلف با توجه به نیاز سازمان
  • ارسال اطلاعات پایش شده برای مناطق و برنامه ریزی و اجرای دقیق مراحل مصاحبه
  • تهیه گزارشات مصاحبه
  • جمع آوری و طبقه بندی رزومه ها و ارائه گزارشات دقیق

شرایط احراز:

  • کارت پایان خدمت الزامی است
  • سن: از 22 الی 30 سال
  • سابقه کار جذب الزامی است
  • منعطف با ساعت کاری و حجم کاری بالا
  • شهر مورد نیاز: فقط شهر اصفهان
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ساعت کاری بالا و حجم کاری بالا
پروموتر
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • ه طور کلی وظایف یک پروموتر متناسب با نوع کالای تبلیغاتی و برند مورد نظر به شرح زیر می باشد:
  • شرح و ارائه ویژگی ها و خدمات محصول جهت ترغیب مشتریان برای خرید و استفاده کالای مد نظر
  • شناسایی مشتریان علاقه مند و واجد شرایط به منظور ارائه توضیحات و اطلاعات تکمیلی
  • مرتب نگه داشتن قسمتی که پروموتر در آن مشغول به تبلیغ می باشد
  • تهیه (و تغییر در صورت نیاز) محتوای قابل ارائه به مشتری متناسب با نوع مخاطب هدف
  • ارائه اطلاعات مربوط به کالا از طریق گفتمان، نمودار، کاتالوگ، اسلاید و…
  • تهیه نمونه های کوچکی از محصول، ارائه بروشور و دیگر اقلام جهت ارائه به مشتری برای ترغیب آنان
  • تهیه گزارشی از اطلاعات و سوالات جمع آوری شده از مشتریان و ارائه آن به مدیر مربوطه
  • تحقیق و بالابردن دانش خود نسبت به محصول قابل عرضه به مردم
  • نگه داری سوابق تبلیغات و فروش محصول
  • داشتن ظاهری آراسته همراه با لوگوی برند درج شده بر روی آن
  • همکاری با برند به عنوان بخشی از تیم و قبول تمام مسئولیت های پیش رو

مهارت های مورد نیاز:

  • هوشیاری و صداقت در کار
  • آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی
  • فن بیان مناسب و روابط عمومی خوب
  • توانایی تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف مشتریان

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت/معافیت کامل الزامی است
  • وضعیت سن: 23 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات: حداقل کاردانی
  • ترجیحا سابقه کاری مرتبط
  • شهر مورد نیاز شهر اصفهان (محل کار سیتی سنتر اصفهان)
  • کار بصورت شیفت می باشد (یک هفته صبح یک هفته عصر)
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
مدیر برنامه ریزی فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح وظایف و مسئولیت ها:

  • مسلط به مباحث مربوط به برنامه ریزی فروش
  • مسلط به شاخص های ارزیابی عملکرد تیم فروش
  • مسلط به بستن سبد پروموشن
  • مسلط به تهیه گزارشات مدیریتی و آنالیز فروش
  • مسلط به مدل های محاسبه پورسانت تیم فروش و تهیه فایل های محاسباتی مربوطه
  • مسلط به فروش سازمانی
  • مسلط به برنامه ریزی و فروش فروشگاهی

شرایط عمومی:

  • آشنا با نرم افزار های مبنا و حوزه فروش
  • مسلط به نرم افزار های Office بالاخص Excel (آشنایی با BI جهت گزارشات مدیریتی)
  • سابقه فعالیت در حوضه لوازم خانگی
  • مسلط به فنون مذاکره
  • آشنایی با فروش B2C

شرایط احراز:

  • داشتن کارت پایان خدمت الزامی است
  • سن : از 30 الی 43 سال
  • حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط با برنامه ریزی و فروش
  • مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد صنایع، مدیریت اجرایی و مدیریت MBA و …
  • محل سکونت: ساکن کرمانشاه
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
مدیر فروشگاه
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مسئولیت های عمومی و وظایف:
  • تعیین و تدوین چشم انداز، ماموریت، ارزش ها و استراتژی های سازمان به منظور دستیابی به اهداف کلان
  • تدوین اهداف و استراتژی های درون واحدی و تبیین آن به کارکنان، برنامه ریزی و اجرای اقدامات و اتخاذ تصمیمات کاربردی به منظور تحقق اهداف درون واحدی در راستای استراتژی های سازمان
  • پایبندی به ارزش ها و تعهدنامه های سازمانی، حفظ احترام همکاران، رعایت حقوق مشتریان و شرکای کسب و کار به منظور شکل دهی فرهنگ متعالی سازمانی
  • حفظ دارایی های مادی و معنوی، مدیریت بودجه و هزینه های حوزه تحت مدیریت با هدف استفاده بهره ور از سرمایه های سازمانی در اختیار
  • بکارگیری اصول مدیریت و مشارکت موثر در اجرای نظام ها و فعالیت های منابع انسانی نظیر جذب و استخدام، آموزش و یادگیری، ارزیابی و بهبود عملکرد، شناسایی استعدادها، کنترل و مدیریت کارکرد، سلامت و ایمنی و بهبود سطح انگیزش کارکنان با توجه به آئین نامه های مصوب با هدف مدیریت اثربخش نیروهای انسانی و بهبود مستمر فرآیندهای کاری
  • بررسی و شناسایی گلوگاه ها و موانع کاری و ارائه پیشنهادات کاربردی مناسب جهت حل مشکلات شناسایی شده
  • ارائه گزارشات کاربردی و حضور فعال در جلسات سازمانی جهت مشارکت در اتخاذ تصمیمات اثربخش
  • تدوین برنامه توسعه فردی به منظور ارتقای سطح دانش تخصصی شغل و توسعه فرهنگ یادگیری در سازمان
  • مدیریت دانش و مشارکت در ایجاد زیرساخت لازم برای ثبت و نگهداری تجارب سازمانی به منظور تسهیم، اشتراک گذاری و انتقال تجارب در سازمان
  • تیم سازی، کارتیمی و فراهم آوردن زمینه مشارکت پرسنل در تحقق اهداف سازمانی و توسعه فرهنگ مشارکت
  • احترام به قوانین و مقررات سازمان نظیر حضور به موقع در محل کار و تنظیم و ثبت کارکرد به منظور حفظ و توسعه فرهنگ نظم و انضباط کاری در سازمان

شرایط احراز:

  • داشتن کارت پایان خدمت الزامی است
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی به بالا
  • رشته تحصیلی: مدیریت/MBA، بازاریابی ، بازرگانی ، کسب و کار
  • سن: 30-42
  • شهر مورد نیاز: مازندران
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی اسنوا صنایع تولیدی ۱۹ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Fatal error: Uncaught TypeError: strtoupper() expects parameter 1 to be string, null given in /home/imbest/domains/avalkhabar.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Processor/Dom.php:101 Stack trace: #0 /home/imbest/domains/avalkhabar.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Processor/Dom.php(101): strtoupper(NULL) #1 /home/imbest/domains/avalkhabar.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Processor/Dom.php(68): WP_Rocket\Engine\Optimization\LazyRenderContent\Frontend\Processor\Dom->add_hash_to_element(Object(DOMElement), 2, '<!DOCTYPE html>...') #2 /home/imbest/domains/avalkhabar.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Controller.php(149): WP_Rocket\Engine\Optimization\LazyRenderContent\Frontend\Processor\Dom->add_hashes('<!DOCTYPE html>...') #3 /home/imbest/domains/avalkhabar.ir/public_html/wp-content/plu in /home/imbest/domains/avalkhabar.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Processor/Dom.php on line 101