| موشن گراف | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح وظایف و مسولیت: - مدیریت و انجام فرآیند تولید محتوای موشن گرافی و سه بعدی، از ارائه مفهوم تا تحویل اثر
- تبدیل و ویرایش ویدیوها و آثار گرافیکی
- به روز بودن و آشنایی با تکنیکها و نرم افزارهای جدید برای ارائه کارهای پیشرفته و حرفهای
- درک خوب از مفهوم برند و تولید آثار موشنگرافی با سبک مناسب
- همکاری با ویراستاران، تهیه کنندگان و سایر طراحان برای حل مشکلات فنی یا هنری
- ویرایش و ادیت نسخه خام ویدیوها و اضافه کردن افکتهای مختلف برای بهبود نتیجه نهایی
- شرکت در جلسات ایدهپردازی تیمی و اشتراکگذاری دیدگاهها و ایدههای جدید
- خلق آثار گرافیکی و انیمیشن با استفاده از نرم افزارها و ابزارهای طراحی
- توانایی طراحی کردن و کشیدن طرحهای اولیه با قلم و کاغذ
- مهارتهای فنی و تخصصی شغل طراحی موشن گرافی
- تسلط بر نرم افزارهای اصلی گرافیک مثل فتوشاپ، پریمیر و ایلوستریتور
- تفکر خلاق و هنری و آشنایی با طیف وسیعی از سبکها و تکنیکهای طراحی
- توانایی خلق و تولید محتوای باکیفیت در مدت زمان کوتاه و مطابق با ضرب العجل تعیین شده
- مهارتهای بالا در طراحی رابط کاربری Interface
- تسلط بر طراحی سه بعدی، مدلسازی، بافت و انمیشنسازی و D3 Studio Max
مهارتهای فردی لازم: - مهارتهای ارتباطی قوی برای تعامل با سایر اعضای تیم و ارتباط با مشتریان
- مهارت کار در یک محیط کاری پرسرعت و توانایی مدیریت پروژه قوی
- پاسخگویی به نظرات، فیدبک و تلاش برای اصلاح کار طبق نظر مشتری
- نرم افزارهای کاربردی و مورد نیاز برای طراحی موشن گرافی
- اداب افتر افکتز Adobe After Effects
- ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator
- ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop
- نرم افزار ادوبی پریمیر پرو Adobe Premiere Pro
شرایط احراز شغل : - تحصیلات: داشتن حداقل مدرک لیسانس در یکی از رشتههای طراحی و هنر، انیمیشنسازی، گرافیک رایانهای و سایر رشتههای مرتبط
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت یا معافیت دائم الزامی است
- سن از 25 الی 40 سال
- سابقه کار: حداقل 5 سال
- محل سکونت: فقط ساکن شهر اصفهان
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
|
| مدیر داده کاوی فروش | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح شغل و مسئولیت ها: - مسلط به مباحث بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش
- تسلط به نرم افزارهای Data Mining
- تسلط به نرم افزارهای داشبورد سازی از جمله BI
- آشنایی با الگوریتم های داده کاوی، روش های تحلیل آماری، فرآیند های تحلیل و طبقه بندی اطلاعات
- انجام تحلیل و ارائه راهکار
- تسلط به اکسل (افراد آشنا به سایر نرم افزارهای مرتبط با داده کاوی و تحلیل آماری در اولویت قرار میگیرند)
- داشتن دقت و تمرکز بالا
شرایط عمومی: - سن: از 30 الی حداکثر 45 سال
- کارت پایان خدمت: الزامی
- سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال سابقه مرتبط
- امکان انجام ماموریتهای برون شهری
- ترجیحا کارشناسی ارشد آمار، مهندسی صنایع، ریاضی، DBA
مهارت های مورد نیاز: - قدرت حل مساله
- تسلط کامل به نرم افزار آفیس بخصوص اکسل
- قدرت تصمیم گیری
- روابط عمومی بالا
- کنجکاو
- جستجوگر، پیگیر
- اهل تعامل و کارگروهی
- محل کار: شهر اصفهان
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
|
| رئیس محصول | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح شغل و مسئولیت ها: - مسلط به مباحث مدیریت محصول
- آشنا با حوزه لوازم خانگی، فرش، مبل، لوازم برقی ، کالای دیجیتال
- امکان ماموریت برون شهری
- آشنا با مباحث تحقیقات بازار
- آشنا با مباحث برنامه ریزی
- قدرت تحلیل فروش / تحلیل رقبا
- گزارش تغییرات شرایط به تیم اجرایی و استفاده از بازخورد آنها برای استراتژیها
شرایط عمومی: - سن: از 25 الی حداکثر 40 سال
- کارت پایان خدمت: الزامی
- سابقه کاری: حداقل 2 سال سابقه مرتبط
- ترجیحا کارشناسی یا کارشناسی ارشد آمار، مهندسی صنایع، مدیریت ، ریاضی
مهارت های مورد نیاز: - قدرت تعامل
- قدرت مذاکره
- تسلط به آفیس بخصوص اکسل
- رهبری، قدرت تصمیم گیری
- محل کار: فقط ساکن شهر اصفهان
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
|
| کارشناس امور مشتریان | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
وظایف اصلی شغل : - هماهنگی بین سایر قسمتهای درگیر با امور مربوط به مشتریان در فروشگاه
- تعیین تکلیف امور مربوط به مشتریان تا پایان روز کاری
- تهیه گزارش کار از تمامی واحد های درگیر با امور مربوط به مشتریان
- بروز رسانی فایل شکایات تا پایان شیفت کاری
- ثبت تمامی مرجوعی ها در نرم افزار CRM
مهارتهای کلیدی تخصصی: - فن بیان مناسب
- کلام شیوا
- توانایی متقاعد سازی
- مدیریت بحران و حل مسئله
- روحیه کار تیمی
- تفکر تحلیلی
دانش های تخصصی : - آشنایی با نرم افزارهای SAPو CRM
- ترجیحا شناخت محصولات لوازم خانگی
شرایط احراز: - سن: 22 الی 35
- سابقه کار الزامی است ( حداقل 2 سال کار مرتبط CRM )
- شهرهای مورد نیاز: ساری، فرون آباد، شوش تهران ، اصفهان، زرین شهر، نجف آباد
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
- کار بصورت شیفت می باشد ( یک هفته صبح یک هفته عصر )
|
| کارمند جذب و استخدام | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح مسئولیت و وظایف: - تهیه و درج آگهی در پلتفرمهای مختلف
- پایش و غربال رزومه و شناسایی افراد متخصص و مستعد در حوزه های مختلف با توجه به نیاز سازمان
- ارسال اطلاعات پایش شده برای مناطق و برنامه ریزی و اجرای دقیق مراحل مصاحبه
- تهیه گزارشات مصاحبه
- جمع آوری و طبقه بندی رزومه ها و ارائه گزارشات دقیق
شرایط احراز: - کارت پایان خدمت الزامی است
- سن: از 22 الی 30 سال
- سابقه کار جذب الزامی است
- منعطف با ساعت کاری و حجم کاری بالا
- شهر مورد نیاز: فقط شهر اصفهان
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ساعت کاری بالا و حجم کاری بالا
|
| پروموتر | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- ه طور کلی وظایف یک پروموتر متناسب با نوع کالای تبلیغاتی و برند مورد نظر به شرح زیر می باشد:
- شرح و ارائه ویژگی ها و خدمات محصول جهت ترغیب مشتریان برای خرید و استفاده کالای مد نظر
- شناسایی مشتریان علاقه مند و واجد شرایط به منظور ارائه توضیحات و اطلاعات تکمیلی
- مرتب نگه داشتن قسمتی که پروموتر در آن مشغول به تبلیغ می باشد
- تهیه (و تغییر در صورت نیاز) محتوای قابل ارائه به مشتری متناسب با نوع مخاطب هدف
- ارائه اطلاعات مربوط به کالا از طریق گفتمان، نمودار، کاتالوگ، اسلاید و…
- تهیه نمونه های کوچکی از محصول، ارائه بروشور و دیگر اقلام جهت ارائه به مشتری برای ترغیب آنان
- تهیه گزارشی از اطلاعات و سوالات جمع آوری شده از مشتریان و ارائه آن به مدیر مربوطه
- تحقیق و بالابردن دانش خود نسبت به محصول قابل عرضه به مردم
- نگه داری سوابق تبلیغات و فروش محصول
- داشتن ظاهری آراسته همراه با لوگوی برند درج شده بر روی آن
- همکاری با برند به عنوان بخشی از تیم و قبول تمام مسئولیت های پیش رو
مهارت های مورد نیاز: - هوشیاری و صداقت در کار
- آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی
- فن بیان مناسب و روابط عمومی خوب
- توانایی تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف مشتریان
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت/معافیت کامل الزامی است
- وضعیت سن: 23 سال الی 40 سال
- سطح تحصیلات: حداقل کاردانی
- ترجیحا سابقه کاری مرتبط
- شهر مورد نیاز شهر اصفهان (محل کار سیتی سنتر اصفهان)
- کار بصورت شیفت می باشد (یک هفته صبح یک هفته عصر)
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
|
| مدیر برنامه ریزی فروش | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح وظایف و مسئولیت ها: - مسلط به مباحث مربوط به برنامه ریزی فروش
- مسلط به شاخص های ارزیابی عملکرد تیم فروش
- مسلط به بستن سبد پروموشن
- مسلط به تهیه گزارشات مدیریتی و آنالیز فروش
- مسلط به مدل های محاسبه پورسانت تیم فروش و تهیه فایل های محاسباتی مربوطه
- مسلط به فروش سازمانی
- مسلط به برنامه ریزی و فروش فروشگاهی
شرایط عمومی: - آشنا با نرم افزار های مبنا و حوزه فروش
- مسلط به نرم افزار های Office بالاخص Excel (آشنایی با BI جهت گزارشات مدیریتی)
- سابقه فعالیت در حوضه لوازم خانگی
- مسلط به فنون مذاکره
- آشنایی با فروش B2C
شرایط احراز: - داشتن کارت پایان خدمت الزامی است
- سن : از 30 الی 43 سال
- حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط با برنامه ریزی و فروش
- مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد صنایع، مدیریت اجرایی و مدیریت MBA و …
- محل سکونت: ساکن کرمانشاه
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
|
| مدیر فروشگاه | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- مسئولیت های عمومی و وظایف:
- تعیین و تدوین چشم انداز، ماموریت، ارزش ها و استراتژی های سازمان به منظور دستیابی به اهداف کلان
- تدوین اهداف و استراتژی های درون واحدی و تبیین آن به کارکنان، برنامه ریزی و اجرای اقدامات و اتخاذ تصمیمات کاربردی به منظور تحقق اهداف درون واحدی در راستای استراتژی های سازمان
- پایبندی به ارزش ها و تعهدنامه های سازمانی، حفظ احترام همکاران، رعایت حقوق مشتریان و شرکای کسب و کار به منظور شکل دهی فرهنگ متعالی سازمانی
- حفظ دارایی های مادی و معنوی، مدیریت بودجه و هزینه های حوزه تحت مدیریت با هدف استفاده بهره ور از سرمایه های سازمانی در اختیار
- بکارگیری اصول مدیریت و مشارکت موثر در اجرای نظام ها و فعالیت های منابع انسانی نظیر جذب و استخدام، آموزش و یادگیری، ارزیابی و بهبود عملکرد، شناسایی استعدادها، کنترل و مدیریت کارکرد، سلامت و ایمنی و بهبود سطح انگیزش کارکنان با توجه به آئین نامه های مصوب با هدف مدیریت اثربخش نیروهای انسانی و بهبود مستمر فرآیندهای کاری
- بررسی و شناسایی گلوگاه ها و موانع کاری و ارائه پیشنهادات کاربردی مناسب جهت حل مشکلات شناسایی شده
- ارائه گزارشات کاربردی و حضور فعال در جلسات سازمانی جهت مشارکت در اتخاذ تصمیمات اثربخش
- تدوین برنامه توسعه فردی به منظور ارتقای سطح دانش تخصصی شغل و توسعه فرهنگ یادگیری در سازمان
- مدیریت دانش و مشارکت در ایجاد زیرساخت لازم برای ثبت و نگهداری تجارب سازمانی به منظور تسهیم، اشتراک گذاری و انتقال تجارب در سازمان
- تیم سازی، کارتیمی و فراهم آوردن زمینه مشارکت پرسنل در تحقق اهداف سازمانی و توسعه فرهنگ مشارکت
- احترام به قوانین و مقررات سازمان نظیر حضور به موقع در محل کار و تنظیم و ثبت کارکرد به منظور حفظ و توسعه فرهنگ نظم و انضباط کاری در سازمان
شرایط احراز: - داشتن کارت پایان خدمت الزامی است
- مقطع تحصیلی: کارشناسی به بالا
- رشته تحصیلی: مدیریت/MBA، بازاریابی ، بازرگانی ، کسب و کار
- سن: 30-42
- شهر مورد نیاز: مازندران
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
|