ورزشی

اصولی: فدراسیون فوتبال پیشنهاد ۲۰۰ میلیاردی نداشت/ برند لباسی که ۳ خط دارد حتی به ما نزدیک هم نشد!

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلام کانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 13:40 منتشر شده در مورخ: 1401/07/01 شناسه خبر: 1899111 اعتراض ملی‌پوشان را پیگیری کردیم؛ اصولی: فدراسیون فوتبال پیشنهاد ۲۰۰ میلیاردی نداشت/ برند لباسی که ۳ خط دارد حتی به ما نزدیک هم نشد! اصولی: فدراسیون فوتبال پیشنهاد ۲۰۰ میلیاردی نداشت/ برند لباسی که ۳ خط دارد حتی به ما نزدیک هم نشد! سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: شرکت‌های تولید البسه دیگر پیشنهادی ندادند؛ برندی که سه خط دارد حتی به ما نزدیک هم نشد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان اصولی درباره اینکه پیش از انتخاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی، بارها اعلام کرد چرا رسانه‌ها اصرار دارند دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی برکنار شده و جایش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مربی دیگری داده است، اما در نهایت کی‌روش سرمربی تیم ملی شد، گفت: هیئت رئیسه فدراسیون و من به‌عنوان سخنگو باید جنبه‌های قطعی و ملاحظاتی که به صلاح فوتبال کشورمان است، لحاظ کنیم. نکته‌ای هم که من پیش از انتخاب کی‌روش گفته بودم براساس جمع‌بندی‌هایی بود که در هیئت رئیسه به آن رسیده بودیم و به این دلیل که از لحاظ زمانی در مضیقه بودیم، برخی تصمیمات و موضوعات منوط به تحقق برخی شروط بود. شاید در مقطعی این شرایط محقق و بحثی درباره تغییر سرمربی مطرح نمی‌شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال راجع به اینکه به هر حال شاید کارلوس کی‌روش در ایران دوستی داشته و مَحرم او بحث قطعی شدن مذاکره را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خبرنگاران داده است، تصریح کرد: ‌دیدگاه سازمان رسمی یعنی فدراسیون فوتبال زمانی محقق می‌شود که فرمان در دست کی‌روش قرار بگیرد. همین الان بازی امروز ما با اروگوئه حاصل برنامه‌ریزی تیم و کادر فنی قبلی است که کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادند. از لحاظ حرفه‌ای و صلاح فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان به نفع فوتبال ما نبود که روی گمانه‌زنی‌ها صحبت کنیم. بارها گفته‌ام برای رئیس، هیئت رئیسه و فدراسیون فوتبال شرط مختوم و قطعی این است که تیم ملی در رویدادی مثل جام جهانی بهترین نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کند. ‌این امر قطعی است. این حضور قدرتمند براساس داده‌ها، متغیرها و… مورد آنالیز قرار می‌گیرد و محقق می‌شود و این پردازش‌هاست که باعث می‌شود ما به گزینه‌های X و Y برسیم. اصولی افزود: در مورد این موضوع با هیچ‌کس رودربایستی نداریم، هر فرد و شخصی که بتواند بهترین شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تیم ملی در جام جهانی محقق کند، بدون اینکه اسیر بحث‌های رسانه‌ای، گمانه‌زنی‌ها و برخی اظهارنظرها که همه برای ما قابل احترام و از سر دلسوزی است، نمی‌شویم. تصمیمات ما با چند پیش‌شرط گرفته شد، برای نحوه اطلاع‌رسانی این جابجایی نیز صلاح فدراسیون فوتبال لحاظ شد. وی که در برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» حضور پیدا کرده بود، در پاسخ به این سؤال که ‌آیا همچنان رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال است، گفت: ‌ریاست من در کمیته بازاریابی اسفند سال گذشته به پایان رسید. من رئیس کمیته فوتسال فدراسیون هستم. درباره بازاریابی نیز باید بگویم که ‌استعفا کردم، اما هنوز فردی به‌عنوان جایگزین من انتخاب نشده است و به همین دلیل به‌عنوان سرپرست در کمیته بازاریابی با فدراسیون همکاری می‌کنم. سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره دستاورد این حوزه در مدت حضورش عنوان کرد: مهمترین رویکردی که سعی کردیم در حوزه بازاریابی ایجاد کنیم این است که مهمترین شاخصه درآمدزایی در فوتبال، یعنی حق پخش تلویزیونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کنیم. صحبت‌هایی در این زمینه انجام دادیم، هر چند مشکلات و موانع جدی وجود دارد، اما مبانی فکری و توضیحی آماده شد و تلاش کردیم آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار دوستانی که در این حوزه تصمیم‌گیری می‌کنند، قرار دهیم. در حوزه‌ فضاهای اجتماعی طرح خیلی خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آماده کرده و فراخوانی گذاشتیم. در این حوزه دنبال شریک تجاری بودیم و می‌خواستیم کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت کلی واگذار نکنیم، زیرا معتقدیم در فضای هواداری و پلتفرم‌هایی که به صورت عمومی در فضای مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان کارهای خوبی برای فدراسیون انجام داد. اصولی در واکنش به این سؤال که ‌«درست است که فدراسیون فوتبال پیشنهاد ۲۰۰ میلیارد تومانی یک شرکت برای اسپانسری را نپذیرفته است؟»، یادآور شد: نه، اینطور نیست. ما فضایی را طراحی کردیم. موضوعی که سعی کردیم در حوزه بازاریابی دنبال کنیم این بود که همه تصمیمات و قراردادها در حوزه جذب حامی مالی در چارچوبی قرار بگیرد تا در فراخوان‌های قانونی و آیین‌نامه‌ای کمیسیون معاملات منتشر و سپس منجر به عقد قرارداد شود. سعی کردیم به شکل مزایده و مناقصه فراخوان بدهیم و در این چارچوب همه پیشنهادات را گرفتیم. درباره استفاده از شریک تجاری در حوزه IPTV، سوشیال مدیا و … فراخوانی دادیم که دو مجموعه شناخته شده در کشور جلو آمدند و پیشنهاداتی هم دادند، ولی به دلیل اینکه کمیته بازاریابی با سرپرست اداره می‌شد و هیئت رئیسه حدنصاب نداشت، این موضوع موکول به زمان انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال شد. همین‌طور در بحث حامی مالی داوران با شرکت نفت پارس قرارداد سه ساله قبلی را با افزایش پنج برابری منعقد کردیم. عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این موضوع که فدراسیون و کمیته بازاریابی کاری برای درآمدزایی انجام نداده‌اند، خاطرنشان کرد: باید شکل حقوقی و قانونی را جلو می‌بردیم. زمانی کار به تصمیم نهایی می‌رسید، دوستانی که مذاکره می‌کردند یک نکته می‌گفتند که آیا رئیس بعدی بیاید این قرارداد را می‌پذیرد یا نه؟ امضا را باید رئیس فدراسیون انجام بدهد. کسانی که به فراخوان‌ها می‌آمدند می‌گفتند اجازه بدهید رئیس فدراسیون مشخص بشود. سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه در دوران عزیزی خادم این فعالیت‌ها صورت نگرفته بود، تصریح کرد: آنجا رویکردهای دیگری وجود داشت و فعالیت کمیته بازاریابی پساعزیزی خادم بود. در دوره عزیزی خادم، ایشان نگاه‌ دیگری به این موارد داشت و با تمام کمیته‌های تخصصی به نحوی دیگر برخورد می‌کرد، کار کارشناسی نمی‌کرد، مثلاً برای VAR در هیئت رئیسه هیچ صحبتی نشد و به یکباره دیدیم در تلویزیون بحثش را مطرح کرد! وی با اشاره به انتخاب اسپانسر پیراهن تیم ملی گفت: این را که می‌گویم، یک دستاورد برای خودم و هیئت رئیسه است.‌ ما تمام قراردادها و تصمیماتی را که می‌گیریم، در یک چارچوب قرار دادیم. برای لباس تیم ملی هم این اتفاق افتاد که در گذشته به این‌ شکل نبود. فراخوان ما بین‌المللی بود و نشان‌های غیرایرانی را هم دعوت کردیم. در این فراخوان شش پاکت دریافت کردیم که سه شرکت خارجی بودند. یک نام تجاری مشترک ایرانی – آلمانی بود و دو برند ایرانی. اسناد فراخوان مشخص بود، چیزی که برای ما مهم بود، این بود که گل کار همین جام جهانی است ولی باید از این استفاده کنیم تا برای سه چهار سال آینده هم فدراسیون را تأمین مالی کنیم. خیلی‌ها دوست داشتند همین سه بازی دیده شوند و بعد از آن بروند، خداحافظ. اصولی افزود: مهمترین شرط ما این بود که سه ساله قرارداد می‌بندیم. پیشنهاد سه برند خارجی تأمین اقلام مورد نیاز ما بود، شکل تحویل و تسویه حساب خارج از ایران بود و بابت تحریم‌ها ملاحظاتی وجود داشت. یک برند می‌گفت در آلمان و هامبورگ البسه را به شما تحویل می‌دهم، در صورتی که برای ما یک فاکتور مهم، تأمین به موقع البسه است. در جام جهانی‌های قبل با یک برند خارجی قرارداد بستیم، ولی به خاطر تحریم‌ها یک بخش را ارسال کردند و دیگر از ارسال سایر لباس‌ها خودداری کردند و گفتند دیگر پول هم نفرستید. برند ایرانی – آلمانی می‌خواست قرارداد یک ساله امضا کند که البته بعداً این را اصلاح کرد. البته برای ما بحث کیفی هم مهم بود. یک کمیته سه نفره برای بحث کیفی تشکیل شد و براساس یک جدول، امتیاز داده شد. وی راجع به چالش‌های حقوقی برای البسه تیم ملی و احتمال رویارویی با چنین مشکلاتی تأکید کرد: این از خبرهایی است که شما دارید و ما اطلاعی نداریم، حتی خواب و کابوسش را هم ندیدیم. مهمترین مؤلفه در بحث کیفیت لباس، پارچه و تکنولوژی است. برای آب و هوای قطر، تکنولوژی خنک‌کنندگی لازم است. تولید این پارچه عمدتاً در شرق آسیا صورت می‌گیرد و خیلی از برندها، لباس‌های خود را از آنجا و تحت لیسانس تولید می‌کنند. برند انتخاب شده تیم ملی پارچه را از آنجا تأمین می‌کند و نمونه پارچه را هم آورد. اصولی در واکنش به اعتراض بازیکنان تیم ملی به کیفیت لباس و برند فعلی تیم ملی در اردوی قبلی این تیم در قطر تصریح کرد: این را پیگیری کردیم. بابت این موضوع حساس بودیم و سه چهار ماه درگیر شدیم تا به تصمیم نهایی برسیم. این شرکت را مورد سؤال قرار دادیم. اصلاً در اردوی قطر معلوم نبود برند فعلی، اسپانسر تیم ملی شود. البته این را هم باید بگویم کل برنامه‌ریزی که فدراسیون دیده بود، برای آب و هوای کانادا بود و تیمی که از فدراسیون با برند توافق کرده بود، ملاحظه آب و هوای کانادا را کرده بود. ما اعتراض بازیکنان را منتقل کردیم و جواب را گرفتیم. سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا فدراسیون پولی از اسپانسر لباس دریافت نکرده است، عنوان کرد: ‌تمام البسه ورزشی تمام تیم ملی بزرگسالان تا سه سال رایگان تأمین می‌شود. در بحث فوتبال ساحلی، فوتسال و بانوان در سطح بزرگسالان هم تا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تأمین می‌شود. این را تهاتر کرده‌ایم. این یک سیاست در فدراسیون است که خودم طرفدار و حتی طراحش بودم. وی در پاسخ به این سؤال که «آیا ارزش مهدی طارمی، سردار آزمون و… برای یک لباس در جام جهانی ۱۰ میلیارد تومان است؟»، اظهار داشت: باید بهترین پیشنهاد را انتخاب می‌کردیم. البته شرکت‌های دیگر پیشنهادی ندادند. برندی که سه خط دارد حتی به ما نزدیک هم نشد! ما پیشنهاد را فراخوان گذاشتیم و از جلسات فیلم گرفتیم. ببینید چه کسی بهترین پیشنهاد را داده است. این بهترین پیشنهادی بوده است که دریافت کردیم، از جهات مختلف، هم عدد و هم کیفیت. فقط سه سال اقلام تیم ملی بزرگسالان خودش یک عددی می‌شود و برای خریدهایی که انجام می‌دهیم، سقف سالیانه ۱۰ میلیارد است و برای سه سال ۳۰ میلیارد تومان می‌شود. https://www.dana.ir/news/1899111.html/share '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

  • دبیر: برای شرکت در جام جهانی کشتی در امریکا چند شرط گذاشتم/ بنا قهر نکرد؛ خسته شد و رفت

  • اصولی: فدراسیون فوتبال پیشنهاد ۲۰۰ میلیاردی نداشت/ برند لباسی که ۳ خط دارد حتی به ما نزدیک هم نشد!

  • سوارز: تیم ملی ایران به جام جهانی رسیده و سطح بالایی دارد

  • سرپرست فدراسیونهای ژیمناستیک و شمشیربازی منصوب شدند

  • روئینگ قهرمانی جهان| محمودپور به فینال C و جاور در فینال D رسیدند

  • جایزه بزرگ تپانچه بانوان| طوماری روی سکوی نخست ایستاد / قهرمان جهان چهارم شد

  • جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان| یک طلا و ۲ برنز حاصل کار ووشوکاران ایران

  • تات: فدراسیون فوتبال رؤیای حضور در جام‌جهانی را از ما گرفت!

  • طباطبایی سوپر استاد هندی را مات کرد

  • روئینگ قهرمانی جهان؛ صعود نازنین ملایی به فینال B رقابت‌ها

  • حضور سفیر ایران در اتریش در کمپ اردوی تیم ملی فوتبال

  • نبی: نمی‌توانیم با روسیه بازی کنیم/ ۲۰ آبان با یک تیم عربی بازی خواهیم کرد

  • امامی: حسن یزدانی درباره صحبت‌های پدرش صحبت کند، کادرفنی پاسخ می‌دهد

  • جدیدی: مدال ارسلان برای ایران است/ نباید بنا را رها کنیم

  • تمرین ملی پوشان با ضربات پنالتی به پایان رسید

  • زمان انتخابات کمیسیون‌های فدراسیون دوچرخه سواری اعلام شد

  • لیگ برتر هندبال| اعلام برنامه هفته اول و دوم رقابت‌ها

  • لیگ برتر کشتی| قرعه کشی مسابقات برگزار شد/ ۸ تیم در آزاد، ۸ تیم در فرنگی

  • پرورش اندام قهرمانی جهان| اعلام لیست تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا

  • فیفا از ملی پوشان فوتبال ایران تست دوپینگ گرفت

  • دبیر: نه می‌خواهم جهان‌پهلوان شوم، نه مجیزگوی وزیرم!

  • کاندیداهای انتخابات دوچرخه سواری ۱۰ نفر شدند/ ۷ گزینه تایید نشدند

  • برگزاری نشست اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی

  • اهدای مدال قهرمانی و کمربند پهلوانی امامعلی حبیبی به رئیس فدراسیون جودو تاجیکستان

  • برگزاری جلسه هماهنگی ستاد جام جهانی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال

  • برگزاری نشست هماهنگی تیم‌های ملی ایران و اروگوئه/ نبی در جلسه حضور یافت

  • تاج: با خطر تعلیق فدراسیون فوتبال مواجه شده‌ایم!

  • اعلام وصول گزارش دیوان محاسبات کشوری درخصوص ژیمناستیک توسط وزارت ورزش و جوانان

  • روئینگ قهرمانی جهان| محمودپور راهی نیمه نهایی C و D شد

  • عضویت قهرمان المپیک در کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری

  • پاراسایکلینگ بانوان قهرمانی کشور| قهرمانان اولین دوره رقابت‌ها مشخص شدند

  • پولادگر: گزارشی از تخلفات مالی ژیمناستیک دریافت نکرده‌ایم/ دبیر سابق فدراسیون برای برگزاری انتخابات برگشت

  • آغاز مرحله جدید اردوی آما‌ده‌سازی تیم ملی بوکس

  • یوسف بهتری رییس انجمن MMA آسیای میانه شد

  • صحبت‌های سرمربی تیم ملی درباره لیگ برتر والیبال/ عطایی: خودم در لیگ حضور دارم و از نزدیک وضعیت بازیکنان را بررسی می‌کنم

  • دیدار داورزنی و کیاتیپونگ در آرنهم/ هم رئیس فدراسیون والیبال تایلند عذرخواهی کرد، هم دبیرکل کنفدراسیون آسیا

  • لیگ جهانی کاراته وان| آغاز رقابت‌های سری آ از اول مهر به میزبانی ترکیه

  • اعلام ویژه برنامه های ورزش بسیج در هفته دفاع مقدس

  • محمدی: تاریخ کشتی فرنگی با نام بنا گره خورده/ نباید زحمات و افتخارات او را فراموش کنیم

  • نجات غریق قهرمانی جهان| ملی پوشان اعزامی به مسابقات معرفی شدند

تور مشهد دانلود سریال پوست شیر آفر تور کیش بلیط هواپیما آنلاین بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا