اقتصادی

افزایش فروش جنرال موتورز در چین با بیوک و کادیلاک

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ – ۱۶:۱۴ افزایش فروش جنرال موتورز در چین با بیوک و کادیلاک

شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا شب گذشته اعلام کرد که به لطف مدل‌های پرطرفداری مثل بیوک و کادیلاک شاهد افزایش فروش در بازار چین بوده است.

افزایش فروش جنرال موتورز در چین با بیوک و کادیلاک

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا شب گذشته اعلام کرد بهبود اوضاع بازار نسبت به بحران کرونا باعث شده تا فروش این شرکت در چین 12 درصد در سه ماهه سوم سال جاری رشد کند.

این نخستین دوره زمانی سه ماهه است که طی دو سال گذشته شاهد افزایش فروش در چین بوده است.

جنرال موتورز دومین شرکت بزرگ خودروسازی خارجی پس از فولکس واگن آلمان است که در چین فعالیت می‌کند و گفته در طول این بازه سه ماهه 771 هزار و 400 دستگاه خودرو در چین فروخته است.

فروش این شرکت در سه ماهه دوم اما کاهشی 5 درصدی داشت.

شرکت جنرال موتورز در شانگهای با یک شرکت چینی تولید مشترک داشته و مدل‌های بیوک، شورولت و کادیلاک را در آنها تولید می‌کنند.

مدل بیوک که اتفاقا در چین خوش فروش است 26 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و برند کادیلاک هم 28 درصد افزایش فروش را به ثبت رسانده است.

انجمن بزرگترین شرکت‌های خودروسازی چین اعلام کرده انتظار می‌رود فروش خودرو در این کشور نسبت به سال گذشته رشد دو رقمی را تجربه کند.

شرکت‌ دیگری نظیر تویوتا،‌ هوندا و جی‌لی هم از افزایش فروش در چین خبر دادند.

پیشتر جنرال موتورز، مدت‌ها با رکود فروش در بازار چین مواجه بود.

این شرکت قصد دارد با تولید خودروهای برقی و افزایش سهم آنها در تولید خود به 40 درصد در چین طی 5 سال آینده بازار خوبی را برای خود دست و پا کند.

فروش خودروهای جنرال موتورز در چین در سال 2019 پانزده درصد کاهش یافت و به حدود 3 میلیون دستگاه رسید و این در حالی است که شرکت آمریکایی در سال 2017 چهار میلیون دستگاه خودرو در چین فروخته بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 19 =

دکمه بازگشت به بالا