
استخدام فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جهت تکمیل کادر خود از استان های تهران و البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
| موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
| کارشناس مرکز تماس |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- کارشناس مرکز تماس دیجی کالا در واحد امور مشتریان می بایست توانایی حل مسائل، پاسخ به شکایات و سوالات مشتری را داشته باشد. حفظ رضایت مشتری در هسته اصلی هر تصمیم و رفتار کارشناس می باشد.
شرح شغل:
- پاسخ گویی به تماس های ورودی
- پیگیری پرونده ها برای رفع مشکلات مشتری
- ارائه گزارش های مختلف
شرایط احراز: سایت ساز با هوش مصنوعی
- روحیه چالش پذیر
- شنود موثر
- مهارت ارتباط موثر
- مهارت حل مسئله و مدیریت تعارض
- آشنایی با نرم افزارهای مایکروسافت آفیس
- محل فعالیت: محدوده جنوب غرب تهران
|
- بیمه تامین اجتماعی از روز اول
- بیمه تکمیلی بعد از سه ماه
- پرداخت حق غذا
- سرویس رفت و آمد از برخی مناطق تهران و کرج
- پک ارزاق دوره ای
- پاداش دوره ای عملکرد
- پزشک سازمانی
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فروش کالا – فناوری اطلاعات ۵ آگهی فعال