شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام | کانال تلگرام |
توئیتر |
گروه: اقتصادی ساعت: 17:30 منتشر شده در مورخ: 1401/06/31 شناسه خبر: 1899042 بیمه مرکزی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیمه مرکزی در راستای انجام تکالیف قانونی خود ("جزء ۴ بند (و) تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور") به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.
بیمه مرکزی تمام اقدامات لازم به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات هوشمند و اتصال به پنجره ملی خدمات را انجام و هم اکنون با تعامل با سازمان فناوری اطلاعات و با اتصال به "پنجره ملی خدمات دولت هوشمند" بیش از یک سوم از خدمات پر کاربرد خود شامل پاسخ به استعلام سوابق بیمه خودرو، پاسخ به استعلام اصالت بیمه نامه، پاسخ به استعلام سوابق بیمه نامههای افراد (بیمه نامههای من) از طریق این پنجره واحد ارائه میدهد.
بیمه مرکزی در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ نیز مجوز استفاده از خدمت استعلام بیمه نامه که یکی از خدمات پر کاربرد است را از طریق پرتال رسمی و اپلیکیشن دولت همراه ارائه نموده و اکنون دسترسی به این خدمت از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فراهم شده است.
همچنین قبلا کلیه خدمات منجر به مجوز این سازمان در سامانه جامع مجوزهای کشور استقرار یافته است. با استقرار این سامانه مجوزها در پنجره واحد ملی از سوی متولی ذیربط آن خدمات نیز از این طریق در دسترس خواهد بود.
تور مشهد دانلود سریال پوست شیر آفر تور کیش بلیط هواپیما آنلاین بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین نشست خبری پانزدهمین جشنواره «عمار» در آستانه برگزاری…