اجتماعی

تهران عاشورایی می شود/«با یاد تو شهر جان گرفته» بر سازه های تبلیغاتی تهران نشست

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۶ تهران عاشورایی می شود/«با یاد تو شهر جان گرفته» بر سازه های تبلیغاتی تهران نشست

برای جبران محدودیت های ایجاد شده در فعالیت هیات های مذهبی، سازمان زیباسازی شهر تهران طرح‌هایی را با شعار «با یاد تو شهر جان گرفته»، برای پوشش سازه های تبلیغاتی خود در نظر گرفته است.

تهران عاشورایی می شود/«با یاد تو شهر جان گرفته» بر سازه های تبلیغاتی تهران نشست

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه این سازمان در چند حوزه اقداماتی را برای ماه محرم انجام داده است، گفت: امسال با توجه به محدودیت هایی که برای فعالیت هیات های مذهبی وجود دارد، تمام تلاش سازمان زیباسازی شهر تهران این است که بتواند سازه های تبلیغاتی را در این بخش طوری طراحی کند که محدودیت های ایجاد شده را جبران کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به شعار محرم امسال با عنوان «با یاد تو شهر جان گرفته»، افزود: کارگاهی در این زمینه برگزار و طرح های زیادی توسط هنرمندان ارائه شده که توسط هیات داوران بررسی شد و طرح های برتر با محتوای لوگوی شعار اشاره شده و برخی جملات منتخب دیگر و فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اجرا شد.

ضرغامی ادامه داد: این اقدامات در چند حوزه درحال انجام است؛ نخست اینکه بیش از ۱۰ هزار متر مربع سازه های فرهنگی که در اختیار سازمان زیباسازی است و تا پایان روز چهارشنبه-۲۹ مرداد- به صورت کامل زیر پوشش قرار می گیرند. در وهله دوم تعداد زیادی سازه در اختیار مناطق ۲۲ گانه است که تاکنون بیش از ۶ هزار متر مربع را پوشش دادند و تا پایان امشب چهارشنبه-۲۹ مرداد- سایر سازه ها نیز زیر پوشش محتواهای منتخب قرار می گیرند. علاوه بر این پرچم های مشکی و الوانی که حاوی مضامین عاشورایی است تا ظهر فردا، روی پلها و در بزرگرراه ها نصب می شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه سازه های تجاری و فرهنگی شرکت ها نیز از امشب تا جمعه بخش اعظمی از کارهای مربوط به محرم را پوشش خواهند داد، گفت: بخش دیگری از کار که در حال انجام است مربوط به تلویزیون های شهری است. در این بخش تیزرها و پوسترهایی با محتواهای مربوط تهیه شده که از جمعه شروع به اکران طرحهای مربوط به محرم می کنند و کلیپ ها و موضوعات مرتبط با عاشورا و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به نمایش می گذارند.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ هزار پرچم مشکی چاپ شده توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی به سازمان زیباسازی تحویل داده شده تا توسط زیباسازی های مناطق در اختیار صنوف مختلف قرار بگیرد و در سر در منازل و نقاط مختلف نصب شود.

ضرغامی یادآور شد: مساعدت هایی نیز از سوی سازمان زیباسازی در بحث سیاهپوش کردن و مسائل مربوط به نور و روشنایی در حسینه هایی که در فضای باز قرار دارند به بعضی از هیئت های اصلی مرکزی درحال انجام است تا زمینه رونق بیشتر این موضوعات و مراسمات را فراهم کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در پایان با بیان اینکه مجموعه اقدامات ذکر شده برای دهه اول ماه محرم طراحی شده عنوان کرد: این فعالیت ها هرروز تکمیل می شود و برای دهه دوم نیز به ویژه در حوزه اشاعه فرهنگی طرح های جدیدتری نیز درنظر گرفته شده که به زودی اطلاع رسانی خواهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا