سیاسی

توضیحات مشاور شهردار و مدیر عامل مترو در مورد تعدی به یک مسافر در ایستگاه شهید بخارایی

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۲۲:۴۲ توضیحات مشاور شهردار و مدیر عامل مترو در مورد تعدی به یک مسافر در ایستگاه شهید بخارایی

مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیتهای دینی و همچنین مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در مورد اقدامات انجام شده در پی تعدی به یکی از مسافران در ایستگاه شهید بخارایی که موجب نارضایتی یکی از نمایندگان مجلس شده بود توضیحاتی ارائه دادند.

توضیحات مشاور شهردار و مدیر عامل مترو در مورد تعدی به یک مسافر در ایستگاه شهید بخارایی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جواد صادق زاده مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیتهای دینی در نامه‌ای خطاب به معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور پیرامون درگیری ایجاد شده در ایستگاه متروی شهید بخارایی و تعدی به یکی از مسافران این ایستگاه همچنین اعلام نارضایتی نماینده دشتستان در مجلس در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

این توضیحات به شرح ذیل است:

جناب آقای مهدیان معاون محترم برنامه ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور

سلام علیکم؛

احتراماً ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع)، عطف به نامه شماره 2.06.102849 مورخ 99.6.1 ستاد اقامه نماز در خصوص درگیری ایجاد شده در ایستگاه شهید بخارایی؛ به پیوست پاسخ ارائه شده از جانب مدیرعامل محترم شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گزارش اقدامات صورت گرفته در رابطه با حادثه مذکور جهت ملاحظه خدمت‌تان ارسال می‌گردد. موفق و مؤید باشید.

همچنین فرنوش نوبخت بالو نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در این خصوص خطابه حجت الاسلام صادق زاده مشاور شهردار و رئیس مرکز فعالیت های دینی توضیحاتی به شرح ذیل ارائه داد:

بسم الله الرحمن الرحیم

به: حجت‌الاسلام صادق‌زاده – مشاور محترم شهردار و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی

موضوع: در خصوص درگیری مسافر در ایستگاه شهید بخارایی

سلام علیکم

احتراماً بازگشت به مکاتبه شماره 515452 مورخ 99.6.2 در خصوص تعدی به یکی از مسافران در ایستگاه شهید بخارایی و اعلام نارضایتی نماینده محترم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این خصوص به استحضار می‌رساند در تاریخ 99.5.14 مسافری جهت اقامه نماز به ایستگاه شهید بخارایی مراجع کرده و پس از اقامه نماز و خروج از ایستگاه، متصدی مسافری لزوم اخذ اجازه جهت استفاده از نمازخانه ایستگاه را به خطاب به مسافر محترم یادآور می‌شود که در ادامه، بحث از سوی دو نفر از کارکنان ایستگاه با مسافر تداوم یافته و متأسفانه موجب عدم رعایت شئون و احترام مسافر و عدم رعایت اصول تکریم ارباب رجوع گردید. با توجه به اینکه پس از بررسی اسناد و مدارک و… خطای مذکور از سوی دو نفر از کارکنان ایستگاه محرز گردید با خاطیان برخورد قانونی صورت گرفته و ضمن دعوت روابط عمومی شرکت از ایشان، مراتب عذرخواهی از مسافر مذکور نیز حضوراً انجام شد.

شرکت بهره‌برداری از بعد رفتار سازمانی خود را به عنوان سازمان مقید و مؤظف به احترام و التزام رعایت کلیه شئونات اسلامی و پاسدار شعائر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند و ضمن عدم تأیید هرگونه بی‌احترامی به مسافرین و لزوم رعایت حریم کلیه مسافرین و خصوصاً مسافرینی که سعی در رعایت انجام فرائض دینی دارند با این نوع رفتارها به طور جدی مخالف است و خطای رفتاری شخصی به هیچ وجه در شرکت بهره‌برداری عمومیت نداشته و نخواهد داشت. ضمن اینکه لزوم تکریم ارباب رجوع به کلیه کارکنان شرکت آموزش داده می‌شود و به این نکته تأکید فراوان می شود. شرکت بهره‌برداری جهت اهتمام به انجام فرائض دینی خود را مقید و مؤظف می‌داند و رفتار و خاطی سهوی این کارکنان نیز ناشی از کم تجربگی و غرور کاذب بوده و تذکرات لازم و جدی به ایشان داده شد. در نهایت تذکر نماینده محترم مجلس در خصوص اصلاح روند مذکور را به گوش جان می‌سپاریم و در مورد اصلاح روش‌ها خودمان را مسئول می‌دانیم.

فرنوش نوبخت بالو

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا