دستاندرکاران تعلیم و تربیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی را کمرنگ تلقی نکنند
چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۴ دستاندرکاران تعلیم و تربیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی را کمرنگ تلقی نکنند
رئیس مرکز پایش و کیفیت آموزشی گفت:هدف از ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، هدایت و تسهیل فرآیند یادگیری دانشآموزان و اصلاح و بهبود محیط یادگیری است بنابراین دستاندرکاران تعلیم و تربیت باید مراقبت کنند که این مهم به عنوان یک حلقه کمرنگ در آموزش تلقی نکنند.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در سیوچهارمین جلسه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سرار کشور اظهار کرد: بر اساس سند تحول، ۳ مأموریت برای مرکز سنجش پایش و کیفیت آموزشی درنظر گرفته شده است.
وی به اهداف سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی اشاره کرد و گفت: هدف از ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، هدایت و تسهیل فرآیند یادگیری دانشآموزان و اصلاح و بهبود محیط یادگیری است بنابراین دستاندرکاران تعلیم و تربیت باید مراقبت کنند که این مهم به عنوان یک حلقه کمرنگ در آموزش تلقی نکنند.
ساکی اضافه کرد: به جای ارزشیابی مداد و کاغذی از ارزشیابیهای دیگر مانند ارزشیابی تکوینی استفاده کنیم.
ادامه دارد
پر بازدید ها
پر بحث ترین ها
بیشترین اشتراک
بازار
اخبار کسب و کار