استخدام

استخدام ۱۳ عنوان شغلی در اسنوا در اصفهان و آذربایجان غربی

استخدام اسنوا

شرکت اسنوا جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، (شهر اصفهان، خمینی شهر، زرین شهر و نجف آباد) و آذربایجان غربی از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس ارتباط با مشتریان
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • ما در مرکز تجربه خوشایند خرید گروه صنعتی انتخاب در حال جذب همکار هستیم.
  • اگه از اون دست آدم‌های پر انرژی هستید که همیشه لبخند روی لباتون هست و روحیه جنگجو بودنتون رو تحت هر شرایطی حفظ میکنید با اشتیاق منتظر گفت و گو باهاتون هستیم.
  • فعالیت ما خیلی مهمه چون قراره تجربه مردم رو در سفر به فروشگاه‌های زنجیره‎ایمون با صبر و حوصله و کار تیمی بهبود بدیم و خوشایند کنیم.
  • اشتیاق به کار و خدمت رسانی به مردم در کنار داشتن روحیه بخشندگی و مهارت‌های ارتباطی می تونه در تصمیم گیری ما موثر تر باشه.

در ضمن اگر به فروش و بازاریابی هم مسلط باشید که چه بهتر، موقعیت کار ما به شرح زیر هست:

  • امور مصرف کننده، مانیتورینگ، ارزیابی و افکارسنجی، بهبود تجربه
  • ارتباط حضوری با مشتری در فروشگاه های انتخاب من
  • ارتباط تلفن با مشتری در ستاد مرکز تجربه خرید

مهارت های مورد نیاز:

  • هنر مذاکره و متقاعد سازی و فن بیان قوی
  • شناخت کامل محصولات و نحوه کاربرد آنها
  • مسلط به ارتباط‌گیری با مخاطبین و مشتریان بالقوه و پاسخگویی به آنها در مسیرهای ارتباطی تعریف شده از جمله شبکه های اجتماعی
  • توانایی کار با نرم افزار و مسلط به روش های جستجو در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی
  • فعال و خلاق در رفع مشکلات با تسلط به تفکر تحلیلی در پاسخگویی به مخاطبین
  • تحلیل و بررسی روند رضایت مشتریان شرکت و ارائه راهکار جهت افزایش آن

شرایط عمومی:

  • وضعیت سن: 20 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات: حداقل کاردانی
  • سابقه کاری: اولویت با افراد دارای سابقه کار (حداقل یک سال)

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: شهر اصفهان، نجف آباد، زرین شهر
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش بهره وری
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
کارگر خدمات
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح شغل کارگر خدمات آقا:

  • نظافت محیطی شامل جارو کردن و کشیدن تی محیط اداری و محوطه داخلی و بیرونی فروشگاه
  • نظافت هفتگی و یا ماهانه ویترین فروشگاه
  • شستشو و ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی
  • جابجایی اثاثیه و ابزارهای موردنیاز پرسنل
  • کمک به چیدمان جهت برگزاری جلسات و مراسمات
  • نگهداری فضای سبز
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرح شغل کارگر خدمات خانم:

  • تهیه نوشیدنیهای گرم – سرد جهت پذیرایی از مدیران، کارکنان و مهمانان
  • نظافت و حفاظت از وسایل و لوازم در اختیار
  • تهیه لیست مایحتاج جهت پذیرایی
  • نظافت محیطی شامل گردگیری و تمیز کردن میزها، کمدها، پارتیشن و شیشه های دفاتر اداری و مدیریتی
  • تحویل ناهار و شام پرسنل به ایشان

شرایط عمومی:

  • سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان، تحرک عادی
  • روابط عمومی خوب، صبور بودن
  • ظاهر موجه و آراسته
  • ساعت کاری منعطف در صورت نیاز به اضافه کاری
  • کارت پایان خدمت یا معافیت دائم الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 45 سال
  • سابقه کاری: لزوما 1 سال سابقه کار

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: شهر اصفهان، نجف آباد، زرین شهر، ارومیه
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش بهره وری
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
کارمند انبار
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • این عنوان به شغلی اطلاق می شود که شاغل مسئولیت کنترل فرآیند انبار کالاها و کالاهای انبار شده و تهیه و ارسال گزارشات برای رئیس انبارها را دارا می باشد.

شرح شغل با جزییات:

  • چک کردن موجودی با مبلغ فاکتور تامین کننده و در صورت صحت، اعلام به مدیر مربوطه جهت ثبت در سیستم
  • صدور رسید انبار برای کالای خریداری شده و ضمیمه کردن آن به فاکتور
  • تهیه و ارائه گزارشات لازم به مدیریت انبارها
  • کنترل دفاتر موجودی و مصرفی انبار و نگهداری اسناد
  • کنترل موجودی انبار
  • مراقبت و نگهداری کالا از عواملی مثل سرقت، صدمه، ضایعه و حادثه از طریق طبقه بندی، قفسه بندی ، چیدن و جای دادن صحیح آنها
  • انجام فرایند انبارگردانی به صورت دوره ای و موردی
  • جابجایی اجناس در انبار در صورت نیاز
  • تحویل گرفتن اقلام دریافتی و ثبت و ضبط آن در دفاتر مربوطه
  • اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی در انبارش کالا و شرایط انبارها

شرح مهارت ها و توانایی ها:

  • آشنایی با استفاده از ابزار های ایمنی و بهداشت کار
  • آشنایی با گردش کاری فروشگاههای زنجیره ای
  • دقت، مهارت و سرعت عمل در کار
  • داشتن اصول و مهارت های فردی جهت کار کردن در انبار
  • داشتن قدرت جسمی جهت جابجایی کالا

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت یا معافیت دائم الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط انبارداری

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: شهر اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، زرین شهر
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش بهره وری
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
کارمند فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • نظافت و چیدمان قفسه های سطح فروش
  • کنترل و بررسی برچسب قیمت ها
  • کمک در انجام فرآیند انبار گردانی
  • پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مشتریان با هماهنگی مسئول بخش
  • تهیه گزارشات از جمله گزارش کسری کالا در صورت نیاز
  • رعایت الزامات کیفیت، ایمنی و بهداشت
  • جداسازی ضایعات به صورت روزانه
  • خارج کردن کالای غیر قابل فروش و ضایعات از قفسه ها
  • مرتب و خالی کردن لاین ها و سطح فروشگاه از هرگونه پالت، کارتن خالی
  • ارائه بازخورد مشتریان به سرپرست مستقیم به صورت روزانه
  • داشتن اطلاعات در خصوص کالاها
  • شرح چگونگی استفاده و نگهداری کالا به مشتری
  • آماده سازی فاکتور و جنس موردنظر برای مشتری

مهارت های مورد نیاز:

  • سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان
  • داشتن سلامت جسمانی
  • سرعت عمل و هوشیاری بالا
  • فن بیان و قدرت مذاکره
  • آشنایی با اصول انبارداری سطح فروش
  • آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
  • مهارت در فروش، مشتری مداری.

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت یا کارت معافیت الزامی است.
  • وضعیت سن: 20 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل دیپلم
  • سابقه کاری: لزوما 1 سال سابقه کار

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: شهر اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، زرین شهر
  • حقوق ثابت توافقی+ پورسانت فروش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
سرپرست خدمات
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • برنامه ریزی انجام امور مربوط به نظافت، آبدارخانه، طبقات فروشگاه، محوطه داخل فروشگاه، محوطه بیرون فروشگاه، ویترین و همچنین پذیرایی های لازم
  • بازدید و نظارت روزانه در خصوص نظافت و بهداشت داخل ساختمان (سرویس، آبدارخانه، اداری، نمازخانه، مشاعات و…) و خارج ساختمان بر اساس چک لیست خدمات توسط نیروهای خدمات
  • تعیین محل کار پرسنل خدمات و نظارت بر حسن اجرای فعالیت آنها به صورت روزانه
  • نظارت بر تامین نظافت و سالم سازی محل کار و تامین بهداشت مناسب
  • هماهنگی تهیه و تدارک اقلام مورد نیاز مصرفی پذیرایی و خدمات
  • هماهنگی ها در خصوص تهیه و توزیع لوازم موردنیاز مصرفی در جهت نظافت و پذیرایی
  • آشنا بودن و اجرایی کردن اصول ایمنی و راههای پیشگیری از خطرات ناشی از کار (اصول، استفاده از مواد شوینده، اصول جابجایی وسایل، ایمنی در ساختمان و…) و کمک های اولیه بعداز بروز اتفاقات
  • نظارت و هماهنگی ها در نقل و انتقالات وسایل و لوازم اموالی داخل فروشگاه
  • هماهنگی انجام پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی مطابق شئونات ایشان
  • پیگیری امور مربوط به کارکرد/رفاهی پرسنل خدمات
  • برنامه ریزی ماهانه پرسنل خدمات (اعم از شیفت بندی،تعیین روزهای تعطیل افراد و … )

مهارت های مورد نیاز:

  • سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان، تحرک عادی ، روابط عمومی بالا، توانایی مدیریت یک گروه

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت یا معافیت دائم الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات: لیسانس همه رشته ها
  • سابقه کاری: لزوما 2 سال سابقه کار

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: شهر اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، زرین شهر
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش بهره وری
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
رئیس انبار
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • سرپرست انبار، مسئولیت انجام امور سیستمی ورود و خروج کالا به انبار و تکمیل مستندات انبار و نگهداری کالاها در انبار را بر عهده گرفته و دارد

شرح شغل با جزییات:

  • مراقبت و نگهداری کالاها از عواملی مانند سرقت، صدمه، ضایعه و حادثه، از طریق طبقه بندی ،قفسه بندی چیدن و جای دادن صحیح آنها
  • مقادیر ورودی و خروجی و موجودیهای انبار از طریق کنترل اسناد انبار و شمارش فیزیکی موجودیهای انبار
  • استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات جابجایی موجودیهای کالا در انبار
  • نحوه تحویل گرفتن، نگهداری و تحویل دادن کالا در انبار
  • نحوه چیدن و استفاده از فضای انبارها
  • میزان سطوح موجودیهای کالا در انبار با توجه به مقادیر حداقل و حداکثر موجودیها
  • کنترل مالی و پرسنلی و نحوه رفتار و ارتباطات کارکنان انبار با سایر بخشها
  • بررسی گردش کار و نگهداری اسناد و مدارک انبار
  • بررسی گزارش ها و اندازه گیری عملکرد انبار ( اثربخشی و کارآیی)
  • بررسی ضایعات، کسری و اضافات موجودیهای انبار
  • بررسی نحوه تخلیه، جابجایی و حمل و نقل، بارگیری و حمل موجودیهای انبار.
  • رئیس انبار برای انجام کنترل و نظارت بر حسن انجام عملیات انبارهای خود، میتواند از روشها و تکنیک های مختلف اندازه گیری کارآیی نیز استفاده کند.

شرح مهارت ها و توانایی ها:

  • دارای حسن اخلاق و شهرت در امانتداری
  • ارزیابی عملکرد خود، افراد و سازمان های دیگر برای بهبود و یا اقدام اصلاحی
  • برخورداری از حافظه قوی و حداقل اشتباه در فعالیت های مربوطه
  • استفاده از منطق و استدلال برای شناسایی نقاط قوت و ضعف
  • ارائه راه حل های جایگزین و نتیجه گیری
  • هماهنگی و تنظیم اقدامات در ارتباط با اقدامات دیگران
  • صحبت کردن با دیگران برای انتقال اطلاعات بطور موثر
  • توانایی بیان برای زمانی که چیزی
  • اشتباه است، آگاهی از اصول و فرآیندهای استانداردهای کیفیت کالا
  • گوش دادن و توجه کامل به آنچه که دیگران می گویند
  • توانایی ثبت دفاتر قانونی
  • مهارت کافی در کار با کامپیوتر و استفاده از نرم افزار MS-Office
  • مهارت کافی استفاده از نرم افزار Outlook
  • دانش اصول کسب و کار و مدیریت در برنامه ریزی استراتژیک
  • تخصیص منابع
  • برنامه ریزی منابع انسانی
  • روش رهبری
  • دانش اصول و روش های انتقال کالاها از جمله هزینه ها و مزایای نسبی
  • دانش ریاضی، جبر، هندسه حساب، آمار، و برنامه های کاربردی، تشویق و ایجاد اعتماد متقابل، احترام و همکاری در میان کارمندان

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل دیپلم، حسابداری،ریاضی، تجربی، انسانی (با 5 سال سابقه کار مرتبط انبارداری)
  • لیسانس حسابداری، مدیریت، صنایع (با 3 سال سابقه کار مرتبط انبارداری )
  • سابقه کاری: لزوما 1 سال سابقه کار

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: شهر اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، زرین شهر
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش بهره وری
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
متصدی دریافت کالا
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • این عنوان به شغلی اطلاق می شود که در آن بایستی کالاهای دریافتی از تامین کننده را تحویل نماید

شرح شغل با جزئیات:

  • دریافت نمودن کالاها به صورت دقیق ، سریع و بدون نقض (شمارش ،وزن و …)
  • انجام کنترل و بررسی کالا ، و در نظر داشتن شرایط درجه حرارت برای کالاهای خاص
  • کنترل محموله دریافتی در محل بارگذاری کالاها و اطمینان از فرایند صحیح جریان ورود و خروج کالا در محوطه فروشگاه
  • ارائه عملکرد روزانه به مدیر مربوطه
  • حس مسئولیت پذیری و نقد پذیری و داشتن ابتکار و نوآوری در حیطه شرح وظایف و ارائه راهکاری جدید جهت سرعت و دقت و نهایت افزایش بهره وری و بهبود مستمر
  • تحویل گرفتن تمامی مدارک تامین کنندگان و تنظیم سند جهت پذیرش کالاها
  • تحویل دادن سند نهایی تنظیم شده به تامین کنندگان
  • تنظیم سند مرجوعی به تامین کنندگان
  • ثبت اسناد دریافتی و مرجوعی به تامین کننده
  • تکمیل و امضای گزارش روزانه پذیرش کالا توسط مدیر دپارتمان
  • اعتبارسنجی سفارش و تهیه رسید دریافت کالا
  • دریافت اطلاعات مرجوعی کالاهای تامین کنندگان بر اساس هر بخش
  • رعایت قوانین و مقررات فروشگاه و پذیرش کالا
  • بارگذاری و ارائه اطلاعات در سیستم در زمان تحویل کالاهای تامین کننده
  • ارائه تمامی وظایف مربوط به خویش (کتبی و شفاهی) به مدیر مربوطه خود و ثبت کارهای انجام شده

شرح مهارت ها و توانایی ها:

  • سلامت بینایی، اعصاب و روان، سلامت جسمانی، دارای انضباط کاری، روابط عمومی قوی

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت یا معافیت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات : دیپلم کلیه رشته ها
  • ترجیحا سابقه کار انبار داری

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: شهر اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، زرین شهر
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش بهره وری
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
کارگر انبار (Picker)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • حمل و جابجایی، بارگیری و چیدن کالا و لوازم در سطح فروش

شرح شغل با جزئیات:

  • کمک در تخلیه لوازم و کالاها های وارده به انبار از تامین کنندگان
  • تخلیه کالاهای ارسال از انبار بزرگ به انبار کوچک
  • چیدمان و جانمایی کالاهای وارده به انبار کوچک
  • جمع آوری کالا از انبار کوچک و تحویل به دلیوری (کالهای ارسالی) و همچنین فروش حضوری
  • جمع آوری و نگهداری کارتن خالی و متعلقات آنها (تحویلی از سطح فروشگاه و ریسیوینگ و انبارها)
  • همکاری مستمر با دریافت کالا (ارسالی از تامین کنندگان) جهت تخلیه، ثبت کد رهگیری ،شمارش کالا و رسید کالا
  • نظافت و امور جاری انبار کوچک
  • اخذ لیبل QR از واحد GTM به واحدهای متقاضی و الصاق لیبل با همکاری کارشناسان فروش

شرح مهارت ها و توانایی ها:

  • سلامت بینایی، اعصاب و روان، داشتن سلامت جسمانی
  • شناخت نسبی کالاها
  • آشنایی با مقررات ایمنی و حمل کالا و استانداردهای انبارش
  • آشنا به اصول بسته بندی

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات: دیپلم کلیه رشته ها (با 1 سال سابقه کار مرتبط)

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: خمینی شهر، نجف آباد، زرین شهر
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش بهره وری
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
مدیر فروش لوازم خانگی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • هماهنگ کردن فعالیت ها جهت رسیدن به اهداف فروش در بالاترین سطح
  • مسئولیت فروش و تیم فروش فروشگاه
  • مدیریت و کنترل هزینه ها و ضایعات و ارائه راهکارهای بهبود
  • تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و به روز نمودن کالاها متناسب با تقاضای مشتریان
  • نظارت بر اجرای چک لیست های کنترلی وظایف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه فروش
  • دریافت اطلاعات کالاهای کم فروش و بدون فروش و برنامه ریزی کنترل اقدامات اصلاحی
  • نظارت بر فرآیند اخذ اطلاعات قیمت از رقبا و بازار و نرخ ها
  • پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات مشتریان
  • نظارت بر محل استقرار و چیدمان کالاها
  • نظارت بر اجرای برنامه های فروش فوق العاده
  • نظارت بر مرجوع کردن کالاها
  • اجرای سیاست های سازمان در سطح فروشگاه
  • آگاهی کامل از طرح های فروش و اطمینان از روند اجراء آن تا حصول نتیجه
  • بریفینگ های روزانه با هر دپارتمان و انتقال برنامه های سازمان و طرح های پیش رو
  • تحلیل و پیگیری اجراء طرح ها و پلن های فروش و اطمینان از تحقق پلن ها
  • ارائه گزارشات روزانه به مدیر فروشگاه در خصوص فروش و عملکرد تیم فروش
  • جلسات هفتگی با مدیر فروشگاه در خصوص رفع موانع فروش

مهارت های مورد نیاز:

  • داشتن سلامت جسمانی
  • مهارت سرپرستی و توانایی کار با نرم افزار مرتبط کاری
  • هوشیاری و صداقت در کار
  • آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی
  • آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • دارای قدرت تصمیم گیری صحیح و به موقع
  • دارای توانایی ایجاد و مدیریت کار تیمی
  • فن بیان مناسب و روابط عمومی خوب
  • توانایی تحلیل اطلاعات آماری
  • توانایی تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف مشتریان

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت/معافیت کامل الزامی است
  • وضعیت سن: 23 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل کاردانی
  • ترجیحا رشته های مدیریت، آمار، اقتصاد
  • سابقه کاری: 5 سال سابقه کار

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: شهر اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، زرین شهر
  • حقوق ثابت توافقی+ پورسانت فروش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
پروموتر
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

به طور کلی وظایف یک پروموتر متناسب با نوع کالای تبلیغاتی و برند مورد نظر به شرح زیر می باشد:

  • شرح و ارائه ویژگی ها و خدمات محصول جهت ترغیب مشتریان برای خرید و استفاده کالای مد نظر
  • شناسایی مشتریان علاقه مند و واجد شرایط به منظور ارائه توضیحات و اطلاعات تکمیلی
  • مرتب نگه داشتن قسمتی که پروموتر در آن مشغول به تبلیغ می باشد
  • تهیه (و تغییر در صورت نیاز) محتوای قابل ارائه به مشتری متناسب با نوع مخاطب هدف
  • ارائه اطلاعات مربوط به کالا از طریق گفتمان، نمودار، کاتالوگ، اسلاید و…
  • تهیه نمونه های کوچکی از محصول، ارائه بروشور و دیگر اقلام جهت ارائه به مشتری برای ترغیب آنان
  • تهیه گزارشی از اطلاعات و سوالات جمع آوری شده از مشتریان و ارائه آن به مدیر مربوطه
  • تحقیق و بالابردن دانش خود نسبت به محصول قابل عرضه به مردم
  • نگه داری سوابق تبلیغات و فروش محصول
  • داشتن ظاهری آراسته همراه با لوگوی برند درج شده بر روی آن
  • همکاری با برند به عنوان بخشی از تیم و قبول تمام مسئولیت های پیش رو

مهارت های مورد نیاز:

  • هوشیاری و صداقت در کار
  • آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی
  • فن بیان مناسب و روابط عمومی خوب
  • توانایی تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف مشتریان

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت/معافیت کامل الزامی است
  • وضعیت سن: 23 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات: حداقل کاردانی
  • ترجیحا سابقه کاری مرتبط

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: شهر اصفهان
  • حقوق ثابت اداره کار
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
سوپروایز فروش لوازم خانگی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سرپرست فروش باید با نیروی فروش همراه باشد و گاهی آن‌ها را در محل فروش نیز همراهی کند. از سوی دیگر باید با مدیر فروش نیز مشارکت داشته باشد و در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر همراهی و همکاری کند. علاوه بر این دو، سرپرست فروش وظیفه دارد نظرات مشتریان، مشکلات نمایندگی‌ها رضایت و انتقاد آن‌ها را به مراتب بالاتر از خود منتقل کند.
  • نیروهای فروش، چه تازه‌کار باشند و چه باتجربه، نیازمند آموزش‌های به‌روز و مداوم هستند. سوپروایزر باید آموزش ببیند و آموزش بدهد.
  • برنامه‌ریزی: باید از اجرای صحیح دستورالعمل‌ها و حرکت در جهت برنامه‌های کسب‌وکار اطمینان حاصل کند. تعیین اهداف قابل دستیابی در جهت هدف‌های اصلی‌تر و اجرا و اصلاح استراتژی‌های مربوط به فروش بر عهده سوپروایزر فروش است.
  • مدیریت: وظیفه مدیریت و رهبری فعالیت‌های تیم فروش بر عهده سوپروایزر است.
  • کنترل: انتقال کالاهای مرجوعی، استعلام وضعیت موجودی، تغییرات قیمت، تبلیغات و تخفیفات به‌ عهده سرپرست فروش است.
  • تحلیل: یکی دیگر از وظایف سرپرست فروش، تحلیل رقبا و اقدامات آن‌هاست.

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت/معافیت کامل الزامی است
  • وضعیت سن: 23 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل کاردانی
  • ترجیحا سابقه کاری مرتبط
  • تسلط نسبی به کار سیستم

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: شهر اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، زرین شهر
  • حقوق ثابت توافقی+ پورسانت فروش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
کارشناس جذب و استخدام
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • تدوین شرح شغل و به‌روزرسانی آگهی‌های استخدامی
  • پالایش مناسب رزومه‌ها متناسب با نیازمندی‌ها و شایستگی‌ها
  • انجام هماهنگی‌ها و پیگیری‌های فرایند مصاحبه
  • ارتباط منظم با مدیران برای تعیین اثربخشی برنامه‌های استخدامی و اجرای آن‌ها
  • تحقیق و بررسی دائمی در مورد روش‌ها و استراتژی‌های کشف، جذب و استخدام استعدادها
  • استفاده از تمامی منابع و کانال‌های موجود، برای پیدا کردن استعدادها و جذب آن‌ها
  • حداقل یک سال سابقه‌ی کاری در زمینه‌ی جذب و استخدام
  • تحصیل در رشته‌های روانشناسی، مدیریت منابع انسانی، صنایع
  • سرعت عمل در بررسی رزومه‌ها، اولویت‌بندی آن‌ها و پیگیری فرایند جذب و استخدام در مدت زمان کوتاه
  • علاقه و انگیزه برای یادگیری دائمی و به‌روز ماندن
  • مهارت‌های ارتباطی کلامی و نوشتاری بالا
  • توانایی بالا در کار کردن با نرم افزارهای مربوطه

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت/معافیت کامل الزامی است
  • وضعیت سن: 23 سال الی 33 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل کاردانی به بالا
  • سابقه کاری مرتبط الزامی است
  • تطابق با ساعت کاری منعطف و حجم کار بالا

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: فقط شهر اصفهان
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
کارمند اعتبارات و صندوقدار
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • آشنایی با امور مالی
  • تسلط کار با کامپیوتر و مجموعه نرم افزارهای (word ،excel) Office
  • دارای روحیه کار تیمی و روابط عمومی بالا
  • علاقه مند به یادگیری، مسئولیت پذیر، دقیق، منضبط و پیگیر
  • آشنایی کامل با گزارش گیری در اکسل
  • قدرت مذاکره و متقاعد سازی
  • قابلیت انعطاف با ساعت کاری بالا
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
  • سابقه کاری: حداقل 3 سال
  • سن: از 25 الی 40 سال
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی به بالا
  • داشتن کار پایان خدمت / معافیت دائم الزامی است

شهرهای مورد نیاز:

  • اصفهان: فقط شهر اصفهان، زرین شهر، خمینی شهر، نجف آباد
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی اسنوا صنایع تولیدی ۱۹ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا