استخدام

استخدام ۳ عنوان شغلی در سفرمارکت در تهران

استخدام سفرمارکت

سفرمارکت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
مسئول دفتر مدیرعامل
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح شغل:

  • ثبت کلیه نامه های وارده و صادره شرکت در دفتر اندیکاتور و کنترل ضمائم مربوطه
  • دریافت اوراق، گزارشات و مکاتبات تایپ شده و کنترل ضمائم و به امضاء رساندن آنها
  • هماهنگی تمامی برنامه های مدیرعامل، جلسات، قرارهای ملاقات و …
  • هماهنگی و رساندن تمامی اوامر صادره از مدیرعامل به تمامی مدیران و پرسنل
  • ارسال مکاتبات صادره شرکت به واحدها و موسسات و ادارات مربوطه
  • مسلط به تنخواه‌گردانی
  • آشنایی با نرم‌افزار حضور و غیاب

شرایط احراز:

  • 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
  • Microsoft Word – پیشرفته
  • Microsoft Excel – پیشرفته
  • Microsoft PowerPoint – پیشرفته
  • Microsoft Outlook – متوسط
  • زبان انگلیسی-بالاتر از متوسط

مهارت‌های مورد نیاز:

  • تسلط بر نرم‌افزارهای Office
  • روابط عمومی بالا
  • اعتمادبه‌نفس بالا
  • مسئولیت‌پذیری
  • مدیریت استرس
  • خلاقیت
  • مدیریت زمان
  • تسلط بر انجام کارهای هم‌زمان
  • توانایی انجام مکاتبات اداری
  • آشنایی با تایپ فارسی و انگلیسی
  • توانایی گزارش دهی
  • پیگیری مستمر فعالیت‌ها تا تحقق دستیابی به نتایج
  • حافظه خوب و حضور ذهن
  • صبر و تحمل بالا
  • رازداری در فعالیت‌های اداری
  • رعایت انضباط کاری و وقت‌شناس
  • متعهد به انجام فعالیت‌های محوله با دقت و کیفیت
  • کمک هزینه سفارش غذا سازمانی
  • بیمه تامین اجتماعی
کارشناس مرکز تماس
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرکت سفرمارکت ، جهت تکمیل کادر بخش پشتیبانی در محیطی دوستانه و پویا ، که وظیفه پاسخ گویی تلفنی یا آنلاین به درخواستها و سوالات مسافرین را دارد از کلیه علاقمندان واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.
  • دارای مهارتهای ارتباطی، کلامی و نوشتاری جهت انجام بهینه مسئولیت های محوله
  • آشنایی با اصول پشتیبانی و امور مشتریان
  • حداقل سابقه کار در آژانس هواپیمایی
  • آشنا و علاقه مند به صنعت گردشگری
  • توانایی تعامل و برقراری ارتباط با مشتری
  • متعهد و مسئولیت پذیر
  • مشتاق یادگیری
  • مکان: محدوده پارک وی و تجریش با دسترسی مترو و BRT
  • ساعت نوبت صبح: 9 الی 17 – 8 الی 16
  • لازم به ذکر است که متقاضی امکان حضور به صورت شناور امکان شیفت در روزهای تعطیل را داشته باشند.
  • کارشناسان در هفته یک روز را تعطیل می باشند.
  • کمک هزینه سفارش غذا سازمانی
  • بیمه تامین اجتماعی
  • امکان ارتقاء شغلی
کارشناس مرکز تماس (شیفت عصر)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرکت سفرمارکت ، جهت تکمیل کادر بخش پشتیبانی در محیطی دوستانه و پویا ، که وظیفه پاسخ گویی تلفنی یا آنلاین به درخواستها و سوالات مسافرین را دارد از کلیه علاقمندان واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.
  • دارای مهارتهای ارتباطی، کلامی و نوشتاری جهت انجام بهینه مسئولیت های محوله
  • آشنایی با اصول پشتیبانی و امور مشتریان
  • حداقل سابقه کار در آژانس هواپیمایی
  • آشنا و علاقه مند به صنعت گردشگری
  • توانایی تعامل و برقراری ارتباط با مشتری
  • متعهد و مسئولیت پذیر
  • مشتاق یادگیری
  • مکان: محدوده پارک وی و تجریش با دسترسی مترو و BRT
  • ساعت کاری نوبت عصر (آقایان): 17 الی 1 بامداد
  • لازم به ذکر است که متقاضی امکان حضور به صورت شناور امکان شیفت در روزهای تعطیل را داشته باشند.
  • کارشناسان در هفته یک روز را تعطیل می باشند.
  • کمک هزینه سفارش غذا سازمانی
  • بیمه تامین اجتماعی
  • امکان ارتقاء شغلی
  • کمک هزینه سرویس برگشت

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی سفرمارکت گردشگری ۴ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا