Categories: ورزشی

مودریچ: وینیسیوس شایسته کسب توپ طلا است/ از نظر جسمی و ذهنی در بهترین شرایط هستم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوکا مودریچ، ستاره باتجربه کروات رئال مادرید، در ابتدای فصل گذشته با شرایطی مواجه شد که از آن راضی نبود و حتی شایعاتی در مورد جدایی احتمالی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد. اما به مرور او توانست دوباره جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم پیدا کند و به نمایش‌های درخشانش ادامه دهد. مودریچ در پایان فصل قراردادش را برای یک فصل دیگر با رئال مادرید تمدید کرد و همچنان به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به میدان می‌رود.
مودریچ پس از پیروزی ۵-۲ رئال مقابل بروسیا دورتموند، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «نقش من در رئال مادرید؟ مهم‌ترین چیز باشگاه است. من اینجا هستم تا همیشه کمک کنم. از نظر جسمی و ذهنی احساس خیلی خوبی دارم و می‌دانم که چه چیزی می‌توانم به تیم اضافه کنم. همیشه دوست دارم بازی کنم، اما تصمیم با آنچلوتی است که چگونه از من استفاده کند و تا اینجا بسیار خوشحال بوده‌ام.»
او همچنین درباره وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، گفت: وینیسیوس شایستگی کسب توپ طلا را دارد. او در فصل گذشته و این فصل فوق‌العاده بوده و عملکردش در بازی امشب هم نشان داد که چقدر درخشان است.

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar