ورزشی

پیروانی: تیم ما از شوک خارج شده است/ بازیکنانم با غیرت و شرافت بازی کردند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین پیروانی امشب در نشست خبری بعد از بازی مقابل ملوان و کسب یک امتیاز از این بازی اظهار داشت: اگر این کیفیتی که در این بازی ارائه دادیم در بازی‌های بعدی ارائه دهیم، به جایگاه مدنظرمان در نیم‌فصل می‌رسیم.

وی افزود: به هر دو تیم خداقوت می‌گویم. فوتبال جدای از نتیجه، زیبایی‌هایی دارد و امروز خاطراتی برای من مرور شد و بازیکنانی که ۶، ۷ سال قبل در تیم ملی جوانان بودند مقابل ما در قالب ملوان بازی کردند و دیدن آن‌ها جزو خوبی‌های فوتبال بود.

مربی مس رفسنجان کیفیت بازی را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: هر دو تیم سعی کردند از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنند مخصوصا نیمه اول با توجه به شناختی که از ملوان دارم که عمق دفاع ما نشانه می‌گیرند فضا‌های پشت سر را به خوبی پر کردیم.

پیروانی تصریح کرد: بازیکنان من امروز بسیار مسوولانه، با غیرت و باشرافت بازی کردند و علی‌رغم اینکه در این هفته مسائلی حاکم شده بود نه به لحاظ حاشیه بلکه دو کارته بودن بازیکنان، فوت پدر یکی از بازیکنان و‌..، اما دست همه آن‌ها را می‌فشارم.

وی با بیان اینکه عدالت به برد ما بود و تساوی عادلانه نبود، افزود: صحنه پنالتی که اتفاق افتاد هرچه فیلم بازی را نگاه کردیم به هیچ عنوان آن حرکت مدافع ما فشاری به بازیکن ملوان وارد نکرد، اما به تصمیم داور احترام می‌گذاریم.

مربی مس رفسنجان کیفیت بازیکنان مس را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: بچه‌ها باید تلاش و تمرین کنند و اگر کیفیت بازی امروز را در بازی‌های آینده هم ادامه دهند در نیم‌فصل به جایگاه خوبی در جدول خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و روبه‌روی تیمی که در جایگاه شایسته‌ای در جدول قرار گرفته بازی کردیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

پیروانی در خصوص اظهارنظر مربی ملوان مبنی بر نگرفتن یک پنالتی برای ملوان گفت: اظهارات متعصبانه را هر مربی دارد. موقعیت‌های ما بیشتر بود مخصوصا موقعیت‌هایی که به گل نزدیک بودند.

پیروانی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران گفت: بازیکنان ما هیچ مشکلی با هم ندارند.

وی ایجاد موقعیت را یک امتیاز مهم برای تیم‌ها دانست و اظهار داشت: اگر تیم ایجاد موقعیت نکند به لحاظ تاکتیک دچار مشکل می‌شود، اما تیمی که بار‌ها و بار‌ها در محوطه جریمه ایجاد موقعیت کرده به لحاظ تاکتیکی عملکرد خوبی را نشان داده است.

وی در پایان گفت: بازیکنان ما از یک شوک رها شدند و امیدوارم در بازی بعدی موفق‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا