Categories: سیاسی

۳۰ درصد «درآمد تبلیغات ورزشی» به وزارت ورزش و ۷۰ درصد به صدا و سیما اختصاص می‌یابد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۷:۳۳ ۳۰ درصد «درآمد تبلیغات ورزشی» به وزارت ورزش و ۷۰ درصد به صدا و سیما اختصاص می‌یابد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان را مکلف کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را به این وزارتخانه و مابقی را به رسانه ملی اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی نوبت دوم امروز و در جریان بررسی بخش های هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، با تصویب بند (ک) تبصره ۹ ماده واحده لایحه بودجه، نحوه هزینه‌کرد درآمدهای ناشی از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را تعیین کردند.

بر اساس این مصوبه «به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز کنند. وجوه واریزی از محل ردیف ۴۹-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوطه) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد».

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار

اخبار کسب و کار

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar

Recent Posts

جشن کریسمس موسیمانه و خانواده‌اش در تهران: با پیام امید برای ۲۰۲۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیتسو موسیمانه، سرمربی آفریقایی تیم فوتبال استقلال، شب کریسمس…

1 ساعت ago

پرسپولیس تحت هدایت باقری: رقابت تازه و تغییرات بزرگ در بازی با خیبر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،بعد از تغییرات اخیر در کادرفنی پرسپولیس و جدایی گاریدو،…

1 ساعت ago

امیدواری موسیالا به آینده : ‘هدف‌های بزرگ برای ۲۰۲۵ در بایرن و آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ و تیم ملی…

1 ساعت ago