سهشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۷:۳۳ ۳۰ درصد «درآمد تبلیغات ورزشی» به وزارت ورزش و ۷۰ درصد به صدا و سیما اختصاص مییابد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان را مکلف کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را به این وزارتخانه و مابقی را به رسانه ملی اختصاص دهد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی نوبت دوم امروز و در جریان بررسی بخش های هزینهای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، با تصویب بند (ک) تبصره ۹ ماده واحده لایحه بودجه، نحوه هزینهکرد درآمدهای ناشی از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را تعیین کردند.
بر اساس این مصوبه «به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانهداری کل کشور واریز کنند. وجوه واریزی از محل ردیف ۴۹-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیونهای مربوطه) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار میگیرد».
انتهای پیام/
بازار
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و…
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مصطفی زمانی، بازیگر نقش یوسف نبی (ع)، در نشست…
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی احکامی از سوی رائد فریدزاده رئیس سازمان سینمایی،…