Categories: فرهنگ و هنر

۶۰ فعال حوزه زنان از داخل و خارج کشور در دومین کارگاه توانمندسازی کنشگران بین‌الملل شرکت می‌کنند

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین کارگاه توانمندسازی کنشگران بین‌الملل «سفیران فرهنگی» در حوزه خانواده (۲۶ و ۲۷ مهرماه) به همت اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری نمایندگی این سازمان، شهرداری و معاونت بین‌الملل آستان قدس رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
این کارگاه با هدف تبادل نظر و ارائه راهکار‌های عملی در راستای تقویت نقش زنان در عرصه‌های اجتماعی و خانوادگی و تعالی و پایداری خانواده تشکیل می‌شود.
سید محمدعلی واعظ موسوی و مهرنسا شهابی، از اساتید این کارگاه دو روزه هستند که به بررسی دو موضوع «مدیریت ارتباطات در کانون خانواده» و «کنترل هیجانات در راستای پایداری سازی خانواده» می‌پردازند.
همچنین، در کنار بررسی‌های تخصصی، فضایی برای گفتمان و تعامل بین شرکت کنندگان ایجاد می‌شود که فرصتی مغتنم برای اشتراک گذاشتن تجارب و دیدگاه‌های خود جهت حل و فصل چالش‌های پیش رو را فراهم خواهد کرد.
این کارگاه با شرکت ۶۰ تن از کنشگران و فعالان حوزه زنان و خانواده داخل و خارج از کشور از طریق پلتفرم به زبان‌های انگلیسی، عربی، فارسی به صورت حضوری و مجازی ارائه می‌شود.
شرکت کنندگان آنلاین این کارگاه، برای حضور به عنوان دانش‌پذیر و دریافت گواهینامه لازم است ابتدا ثبت نام اولیه اینترنتی را به شرح ذیل انجام داده باشند.

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar