استخدام

استخدام مسئول دفتر خانم در یک شرکت معتبر در تهران

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
مسئول دفتر
  • جنسیت: خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • آشنا با مسائل مالی
  • تسلط بر کار مدیریت دفتر مدیر عامل
  • تسلط بر نرم افزارهای اداری (آفیس)
  • حداقل 3 سال سابقه کار
  • آشنایی متوسط با تعاریف مالی
  • سابقه کار با نرم افزارهای مالی
  • آشنایی با اصول منابع انسانی

از متقاضیان واجد شرایط و فقط ساکنین تهران خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. آدرس شرکت: خیابان آیت اله کاشانی ارسال رزومه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا