شرکت معتبر تولیدی واقع در شهرک صنعتی شمس آباد جهت انجام امور اداری، تنظیم مکاتبات اداری، مدیریت اجرائی امور دفتر و پاسخگوئی به تلفنهای ورودی در استان تهران به دنبال همکار ترجیحا خانم با ویژگی های زیر هستیم.
عنوان شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
مسئول دفتر |
- جنسیت: خانم
- مهارت های نوشتاری و گفتاری خوب
- آشنایی کامل با نرم افزارهای Word و Excel
- مسلط به تایپ 10 انگشتی
- داشتن دقت و توجه کامل به جزئیات
- داشتن مهارتهای سازمانی مناسب
- داشتن رویکرد منعطف و تطبیق پذیر با شرایط کاری
وظایف :
- پاسخگویی به تماس های تلفنی، ایمیلی و حضوری با شرکت و انجام هماهنگی های مورد نیاز
- تنظیم و هماهنگی امور مربوط به جلسات و رویدادها مانند زمان، شرکت کنندگان، مکان برگزاری
- انجام مکاتبات اداری و نگارش نامه های اداری، نگهداری و بایگانی اسناد و مدارک مربوطه و تهیه گزارش های مورد نیاز
- آشنایی با اتوماسیون اداری و تنخواه ، مزیت محسوب می گردد.
- محدوده سرویس از حسن آباد، رباط کریم ، گلستان ، نسیم شهر، اسلامشهر و پرند می باشد.
- ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 12 می باشد.
- حداقل یک سال سابقه کار مورد نیاز است .
|
- بیمه
- نهار
- حقوق طبق وزارت کار می باشد.
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتساپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
اطلاعات تماس
موبایل 09120547536 تلگرام 09120547536 واتساپ 09120547536 ایمیل paydar.job@gmail.com آدرس شهرک صنعتی شمس آباد