ورزشی

تدوین برنامه استراتژیک و توسعه‌ای بازاریابی فوتبال ایران

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلام کانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:49 منتشر شده در مورخ: 1400/02/09 شناسه خبر: 1729435 تدوین برنامه استراتژیک و توسعه‌ای بازاریابی فوتبال ایران تدوین برنامه استراتژیک و توسعه‌ای بازاریابی فوتبال ایران جلسه هماهنگی آنلاین برای توسعه برنامه‌های بازاریابی فوتبال ایران با حضور نمایندگان یوفا و AFC برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) جلسه هماهنگی آنلاین برای توسعه برنامه‌های بازاریابی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه، 9 اردیبهشت) برگزار شد.

در این جلسه با مسئول بخش آسیا آقای جف ویلسون و نمایندگان AFC در بخش پروژه‌های ویژه و نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران شامل حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین‌الملل، پرستو قدسی دبیر کمیته بازاریابی و آقای وحید فتاحی نماینده بخش پخش تلویزیونی حضور داشتند. در جریان جلسه هم مقرر شد طی یک برنامه یک ساله شش مرحله‌ای با همکاری یوفا و AFC نسبت به تهیه برنامه استراتژیک و توسعه‌ای بازاریابی فوتبال ایران اقدام لازم به عمل آید. به این ترتیب در چارچوب استانداردهای فوتبال اروپا و قوانین و مقررات بین‌المللی بازاریابی و علوم نوین تجاری سازی فوتبال بستر لازم برای بهره‌برداری از فرصت‌های موجود بازاریابی و درآمدزایی در فوتبال ایران، بیش از پیش فراهم خواهد شد. انتهای پیام؛ https://www.dana.ir/1729435 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا