استخدام

استخدام 10 عنوان شغلی در یک شرکت معتبر در حوزه نفت ،گاز و پتروشیمی در تهران

یک شرکت معتبر در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی جهت تکمیل کادر پرسنل دفتر مرکزی خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس طراحی ابزاردقیق
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل 5 سال سابقه کار ( سابقه کار در مهندسی مشاور و طراحی ابزار دقیق ، مسلط به سیستمهای کنترل و Field Instrument در صنایع نفت و گاز)
کارشناس طراحی مکانیک
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل 5سال سابقه کار ( تجهیزات دوار)
کارشناس طراحی برق قدرت
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل 5سال سابقه کار (سابقه کار در مهندسی مشاور و طراحی، سایزینگ کابل، مطالعات شبکه با نرم افزار ETAP، طراحی سیستم های روشنایی، محاسبات ارتینگ، تهیه نقشه های تک خطی )
کارشناس طراحی پایپینگ
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل 5سال سابقه کار ( مسلط به PDMS، و طراحی پروژه های نفتی)
کارشناس طراحی سیویل-محوطه
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل 5سال سابقه کار ( سابقه کار در مهندسی مشاور و طراحی ، مسلط به نرم افزارهای طراحی و نقشه کشی، Civil 3D و طراحی آبهای سطحی و سیستم فاضلاب)
کارشناس طراحی سازه
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل 5سال سابقه کار (سابقه کار در مهندسی مشاور و طراحی ، مسلط به نرم افزارهای طراحی و نقشه کشی، آشنا با آیین نامه های روز،SAP,SAFE،ETABS)
کارشناس طراحی معماری
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل 5سال سابقه کار (سابقه کار در مهندسی مشاور و طراحی، آشنا با ضوابط طراحی پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی)
نقشه کش (سیویل، معماری، سازه)
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل 5سال سابقه کار ( مسلط به نرم افزار AutoCAD)
کارشناس DCC (کنترل مدارک)
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل 3سال سابقه کار ( مسلط به نرم افزار Excel , Access)
  • آشنا به امور بایگانی و ثبت و کنترل اسناد
کارشناس اموراداری و منابع انسانی
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل 5سال سابقه کار مفید
  • تسلط کامل به قوانین کار و طرح طبقه بندی مشاغل ، جبران خدمت ،حقوق و دستمزد، دعاوی اداره کار
  • تسلط کامل به کار با کامپیوتر و نرم افزارهای اکسل و WORD , EXCEL و اتوماسیون

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا