استخدام کارگزاری آگاه
کارگزاری آگاه واقع در گلشهر جهت تکمیل کادر خود در استان البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
عنوان شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
مسئول دفتر |
- جنسیت: آقا، خانم
- نوع همکاری: تمام وقت
شرح شغل و وظایف:
- برنامه ریزی و هماهنگی برنامههای روزانه مدیر مافوق خود با مشتریان داخلی و بیرونی شرکت و پیگیری جهت تحقق آن
- هماهنگی اتاق جلسات و اطمینان از آماده بودن تجهیزات آن قبل از برگزاری جلسات برنامهریزی شده
- برنامهریزی و هماهنگی جهت انجام سفرها و ماموریتهای مدیر مافوق (نظیر آژانس هواپیمایی، محل اقامت)
- پاسخگویی و ثبت تماسهای دریافتی از متقاضیان داخلی و خارجی و راهنمایی آنها
- ایجاد ارتباط خوشایند و مناسب با مراجعه کنندگان حضوری، سازماندهی خواسته های ایشان و راهنمایی آنها به منظور مراجعه به فرد مورد نظر
- پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
- تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامهها و مستندات مورد نیاز
- نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه و میزان محرمانگی آنها
- ابلاغ دستورات صادره به اشخاص مربوطه و ادارات تابعه
- تهیه گزارش های منظم در مورد هزینه ها و بودجه های اداری
شایستگی های کلیدی:
- مسلط به نامه نگاری و مکاتبات اداری
- توانایی تهیه انواع گزارش های مورد نیاز مدیریت
- مسلط به نرم افزارهای Excel, word, Outlook, PowerPoint
- آشنا به امور اداری و تشریفات
- آشنا به امور دفتری و دبیرخانه
- آشنا با زبان انگلیسی در حد متوسط
- ترجیحا بین 22 تا 33 سال
- مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
- داشتن رویکرد منعطف و تطبیق پذیر با شرایط کاری
- وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
|
مزایا سازمانی:
- بیمه تکمیلی
- هدایای مناسبتی
- صبحانه، نهار و عصرانه
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه کارگزاری آگاه حسابداری و مالی نمایش آگهی های استخدامی