استخدام پارس پک
شرکت پارس پروا (پارس پک) سیستم از شرکت های دانش بنیان و پیشرو در ارائه خدمات رایانش ابری، میزبانی ابری و خدمات دیتاسنتر است جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
معرفی شرکت:
حوزه کاری: ارائهدهندهی خدمات دیتاسنتر، رایانش ابری و هاستینگ
شرکت دانشبنیان پارسپک، در سال 1388 فعالیت خود را به عنوان اولین ارائهدهندهی خدمات رایانش ابری در ایران آغاز کرد.
امروز بیش از 100 نفر به طور مستقیم و بیش از 400 نفر به صورت پروژهای، در این شرکت دانشبنیان مشغول به کار هستند.
ارائهی خدمات به روز و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا باعث شده تا پارسپک به تخصصی و به روز بودن شناخته شود. به همین دلیل، ما همواره در جستجوی جذب افراد جوان، با انگیزه، خلاق، دارای روحیهی چالشی، حرفهای، توانمند و مشتاق به انجام فعالیت های گروهی هستیم.
فرهنگ کاری شرکت پارسپک:
فرهنگ پارسپک، فرهنگ رشد و بلند پروازی است. ما صمیمانه و همدلانه بستری فراهم میکنیم که به شما در رسیدن به رویای حرفهایتان کمک کند؛ چرا که عمیقا بر این باوریم که با رشد، پیشرفت و ارتقاء تک تک افراد، این خانوادهی پارسپک است که به کمال میرسد.
در همین راستا، این فرصت را فراهم میکنیم تا در کنار مدیران حرفهای، دلسوز و با اخلاق، دوستان و همکاران متخصص، خلاق و جوان، پیوسته به روز و در حال یادگیری در زمینهی مورد علاقهی خود باشید.
ما بر این باوریم که نیروی انسانی، از اصلیترین سرمایههای پارسپک بوده و در همین راستا، در تلاشیم با ایجاد شرایط مناسب، فضایی امن و دوستانه، محیطی صمیمی و همدل به بهبود روحیه، ایجاد انگیزه و شادابی توام با رشد و افزایش تخصص و دانش حرفهای عزیزانمان در خانوادهی پارسپک کمک کنیم.
موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
کارشناس Help Desk |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- تعداد: 2 نفر
- جوان
شرح موقعیت شغلی:
- مسلط به شبکه
- آشنا به سیستم عامل لینوکس و علاقمند به تکنولوژی مجازی سازی نیاز داریم که پیگیر و منعطف بوده و مشکلات سیستمی و دسترسی ها را با صبوری پیگیری، شناسائی و مرتفع نمایند.
شرح وظایف:
- آماده سازی، ارتقا، جابجایی و رفع مشکل سرورهای مجازی
- پیگیری روزانه هرگونه مشکلات سیستمی
- انجام امور مربوط به اکتیو دایرکتوری و پیگیری مشکلات مربوطه
- انجام تنظیمات و رفع مشکلات مربوط به vpn, NAT, routes و فایروال
- پیگیری و رفع مشکلات فایروال روتر pfsense
مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز:
- آشنایی مدیریت اکتیو دایرکتوری
- آشنایی با مجازی سازی
- آشنایی با فایروال pfsense، روتر میکروتیک و سوییچ سیسکو
- تجربه کار با لینوکس و حل مشکلات و مسایل مربوط به آن
- امکان On Call بودن در شرایط اضطراری
- ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 17:45
- محل کار: تهران، منطقه 2، سعادت آباد
|
- حقوق مناسب
- بیمه تکمیلی با بهترین پوشش درمانی
- فرصت کسب تجربه در کنار یک تیم حرفه ای و صمیمی
- محیط کاری امن و ایجاد زمینه لازم جهت رشد و پیشرفت
|
تکنسین سخت افزار |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شیفت صبح و عصر
- جوان، مستعد و متخصص
شرح وظایف:
- نصب و راه اندازی، عیب یابی و پشتیبانی سخت افزاری سرور و کامپیوتر دسکتاپ
- نصب لوازم و قطعات جانبی جهت افزایش توانایی های سخت افزاری و راه اندازی آنها
- همکاری با کارشناسان شبکه و برنامه ریزان سیستم در زمینه نصب، راه اندازی و پشتیبانی تجهیزات
- تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم در زمینه بهره برداری و سخت افزارها به منظور حصول بهترین بازدهی
- مراجعه به دیتاسنتر جهت نصب و راه اندازی سرور و تجهیزات شبکه
مهارتها و ویژگیهای مورد نیاز:
- آشنا با تجهیزات سرور و شبکه
- آشنا با نصب و راه اندازی سیستم عامل لینوکس
- منظم و دارای توانایی حل مساله
- دارای قدرت بیان شفاف مباحث فنی
- دارای روحیه تیمی بالا (روحیه مشارکتی)
- توانایی توضیح شفاف و واضح مباحث فنی
- سن: 22-32 سال
- ساعات کاری: شیفت صبح: شنبه تا چهارشنبه ساعت 7:30 الی 16:20 – شیفت عصر: شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:30 الی 24
|
- حقوق مناسب
- بیمه تکمیلی با بهترین پوشش درمانی
- فرصت کسب تجربه در کنار یک تیم حرفه ای و صمیمی
- محیط کاری امن و ایجاد زمینه لازم جهت رشد و پیشرفت
|
کارشناس پشتیبانی لینوکس(حوزه هاستینگ) |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت، دورکاری
- سن: 24 تا 35 سال
- حوزه هاستینگ
شرح موقعیت شغلی:
- تیم پشتیبانی شرکت پارس پک مشتاق به جذب همکاران پرتلاش برای شیفت های صبح، عصر، شب و تعطیلات می باشد.
- اگر فکر میکنید به رشد در این مسیر شغلی علاقه مندید و روحیه مناسب این موقعیت شغلی رو دارید ما خیلی خوشحال می شویم شما را در پارس پک ببینیم
شرح وظایف و مسئولیت ها:
- با توجه به اینکه خدمات فنی ارائه شده به عیب یابی و رفع مسائل و مشکلات گزارش داده شده از جانب کاربران مرتبط می باشد، لذا پاسخگوئی از طریق سیستم تیکتینگ بخش اصلی و مهم در فرایند کاری پشتیبانی محسوب می گردد
- برقراری تماس تلفنی با کاربران خاص جهت پیگیری و رفع مشکلات گزارش داده شده و ارائه راهکارهای فنی مناسب
- رفع مشکلات با تحلیل لاگ در موارد مربوط به سرویس هاست کاربران به شرح mail ،DNS ،CMS ،Backup and Restore ،Domain ،SSL ،Abuse ،Database و …
- پیگیری و گزارش موارد مربوط به سرویس هاست کاربران با همکاران و سرپرستان
توانمندی های مورد نیاز:
- مسلط به سیستم عامل لینوکس از قبیل centos و Ubuntu و cloudlinux در سطح LPIC 2
- تسلط کامل به کنترل پنل های هاست از قبیل، cpanel، دایرکت ادمین، پلسک و …
- توانایی مدیریت سرویس های تحت وب، از قبیل وب سرور، DNS، دیتابیس، mail در پلتفرم های مختلف
- توانایی نصب، راه اندازی، راهبری سرویس های رایج مانند انواع وب سرویس (Apache، Ngnix)، ایمیل، انواع دیتابیس (MySQL ،MSSQL)، DNS و همچنین کنترل پنل های رایج بر روی سرورها کاربران
- توانایی عیب یابی و رفع مشکلاتی مانند لود بالا و یا عدم ارسال ایمیل در سرورهای لینوکسی و ویندوزی
- توانایی نصب، پیاده سازی و عیب یابی CSM ها مانند WordPress ،Perstashop ،Joomla و …
- آشنایی با راهکارهای Cloud Computing و مجازی سازی از قبیل XEN ،KVM ،ESXI و …
- آشنایی با ابزار های مانیتورینگ مانند Zabbix ،Cacti ،PRTG و …
- آشنایی با ابزارهای مدیریت هاست مانند WHMCS و …
- آشنایی با HTML ،CSS ،Js و PHP
- آشنایی با Bash Scripting در سیستم عامل لینوکس
- دانش شبکه در سطح +Network و CCNA
- توانایی مدیریت زمان در پاسخگویی، عیب یابی و حل مشکلات کاربران
- حداقل دو سال سابقه System Administration در محیط وب هاستینگ
ساعات کاری:
- شیفت صبح: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 16:45
- شیفت عصر: 4 روز در هفته، از ساعت 14:30 الی 24 شب
- شیفت شب: 4 شب در هفته از ساعت 21 الی 6 صبح
- شیفت تعطیلات: پنجشنبه + جمعه و کلیه روزهای تعطیلات رسمی، از 8 صبح الی 21، یا از 11 صبح الی 24 + یک روز در هفته از ساعت 9 صبح الی 22
- سابقه کار: دارای سابقه کار
|
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- امکان دورکاری
|
کارشناس حسابداری |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- دارای حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه حسابداری
- جوان، با انگیزه و مسئولیت پذیر
- حداکثر 32 سال سن
- فعالیت بصورت حضوری
مسئولیت ها:
- ثبت کلیه اسناد حسابداری
- آماده سازی گزارشات فصلی و دوره ای مربوط به حساب ها
- ارائه لیست بیمه، مالیات حقوق و معاملات فصلی
- مغایرت گیری کلیه حساب ها بر اساس استانداردهای حسابرسی و مالیاتی
مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز:
- تحصیلات دانشگاهی در رشته حسابداری یا رشته های مرتبط
- مسلط به مفاهیم پایه حسابداری
- مسلط به ثبت تمامی اسناد حسابداری
- مسلط به اسناد و ساختار حسابداری شرکت های خدماتی
- مسلط به نرم افزار مالی سپیدار
- مسلط به مغایرت گیری بانک
- مسلط به Excel
- آشنایی با قوانین ارزش افزوده
- آشنایی به قوانین مالیاتی
- آشنایی با قوانین کار و بیمه تامین اجتماعی
- آشنا به امور دفتر نویسی
- سابقه کار: دارای سابقه کار
- ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17
|
- بیمه تکمیلی
- هم تیمی های همدل، همراه و صمیمی
- محیط کاری امن و ایجاد زمینه لازم جهت رشد و پیشرفت
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه پارس پک فناوری اطلاعات نمایش آگهی های استخدامی