استخدام پارس پک
شرکت پارس پروا (پارس پک) سیستم از شرکت های دانش بنیان و پیشرو در ارائه خدمات رایانش ابری، میزبانی ابری و خدمات دیتاسنتر است و جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
معرفی شرکت:
حوزه کاری: ارائه دهنده خدمات دیتاسنتر، رایانش ابری و هاستینگ شرکت دانش بنیان پارس پک، در سال 1388 فعالیت خود را به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات رایانش ابری در ایران آغاز کرد.
امروز بیش از 100 نفر به طور مستقیم و بیش از 400 نفر به صورت پروژهای، در این شرکت دانش بنیان مشغول به کار هستند.
ارائه خدمات به روز و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا باعث شده تا پارس پک به تخصصی و به روز بودن شناخته شود. به همین دلیل، ما همواره در جستجوی جذب افراد جوان، با انگیزه، خلاق، دارای روحیهی چالشی، حرفهای، توانمند و مشتاق به انجام فعالیت های گروهی هستیم.
فرهنگ کاری شرکت پارس پک:
فرهنگ پارس پک، فرهنگ رشد و بلند پروازی است. ما صمیمانه و همدلانه بستری فراهم میکنیم که به شما در رسیدن به رویای حرفه ای تان کمک کند؛ چرا که عمیقا بر این باوریم که با رشد، پیشرفت و ارتقاء تک تک افراد، این خانواده پارس پک است که به کمال میرسد.
در همین راستا، این فرصت را فراهم میکنیم تا در کنار مدیران حرفهای، دلسوز و با اخلاق، دوستان و همکاران متخصص، خلاق و جوان، پیوسته به روز و در حال یادگیری در زمینهی مورد علاقهی خود باشید.
ما بر این باوریم که نیروی انسانی، از اصلیترین سرمایههای پارسپک بوده و در همین راستا، در تلاشیم با ایجاد شرایط مناسب، فضایی امن و دوستانه، محیطی صمیمی و همدل به بهبود روحیه، ایجاد انگیزه و شادابی توام با رشد و افزایش تخصص و دانش حرفه ای عزیزانمان در خانواده پارسپک کمک کنیم.
موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
کارشناس Help Desk |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- تعداد: 2 نفر
- جوان
شرح موقعیت شغلی:
- مسلط به شبکه
- آشنا به سیستم عامل لینوکس و علاقمند به تکنولوژی مجازی سازی نیاز داریم که پیگیر و منعطف بوده و مشکلات سیستمی و دسترسی ها را با صبوری پیگیری، شناسائی و مرتفع نمایند.
شرح وظایف:
- آماده سازی، ارتقا، جابجایی و رفع مشکل سرورهای مجازی
- پیگیری روزانه هرگونه مشکلات سیستمی
- انجام امور مربوط به اکتیو دایرکتوری و پیگیری مشکلات مربوطه
- انجام تنظیمات و رفع مشکلات مربوط به vpn, NAT, routes و فایروال
- پیگیری و رفع مشکلات فایروال روتر pfsense
مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز:
- آشنایی مدیریت اکتیو دایرکتوری
- آشنایی با مجازی سازی
- آشنایی با فایروال pfsense، روتر میکروتیک و سوییچ سیسکو
- تجربه کار با لینوکس و حل مشکلات و مسایل مربوط به آن
- امکان On Call بودن در شرایط اضطراری
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 17:45
محل کار: تهران، منطقه 2، سعادت آباد
|
- حقوق مناسب
- بیمه تکمیلی با بهترین پوشش درمانی
- فرصت کسب تجربه در کنار یک تیم حرفه ای و صمیمی
- محیط کاری امن و ایجاد زمینه لازم جهت رشد و پیشرفت
|
تکنسین سخت افزار |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شیفت صبح و عصر
- جوان، مستعد و متخصص
شرح وظایف:
- نصب و راه اندازی، عیب یابی و پشتیبانی سخت افزاری سرور و کامپیوتر دسکتاپ
- نصب لوازم و قطعات جانبی جهت افزایش توانایی های سخت افزاری و راه اندازی آنها
- همکاری با کارشناسان شبکه و برنامه ریزان سیستم در زمینه نصب، راه اندازی و پشتیبانی تجهیزات
- تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم در زمینه بهره برداری و سخت افزارها به منظور حصول بهترین بازدهی
- مراجعه به دیتاسنتر جهت نصب و راه اندازی سرور و تجهیزات شبکه
مهارتها و ویژگیهای مورد نیاز:
- آشنا با تجهیزات سرور و شبکه
- آشنا با نصب و راه اندازی سیستم عامل لینوکس
- منظم و دارای توانایی حل مساله
- دارای قدرت بیان شفاف مباحث فنی
- دارای روحیه تیمی بالا (روحیه مشارکتی)
- توانایی توضیح شفاف و واضح مباحث فنی
- سن: 22-32 سال
ساعات کاری: شیفت صبح: شنبه تا چهارشنبه ساعت 7:30 الی 16:20 – شیفت عصر: شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:30 الی 24
|
- حقوق مناسب
- بیمه تکمیلی با بهترین پوشش درمانی
- فرصت کسب تجربه در کنار یک تیم حرفه ای و صمیمی
- محیط کاری امن و ایجاد زمینه لازم جهت رشد و پیشرفت
|
کارشناس پشتیبانی لینوکس (حوزه هاستینگ) |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت، دورکاری
- سن: 24 تا 35 سال
- حوزه هاستینگ
شرح موقعیت شغلی:
- تیم پشتیبانی شرکت پارس پک مشتاق به جذب همکاران پرتلاش برای شیفت های صبح، عصر، شب و تعطیلات می باشد.
- اگر فکر میکنید به رشد در این مسیر شغلی علاقه مندید و روحیه مناسب این موقعیت شغلی رو دارید ما خیلی خوشحال می شویم شما را در پارس پک ببینیم
شرح وظایف و مسئولیت ها:
- با توجه به اینکه خدمات فنی ارائه شده به عیب یابی و رفع مسائل و مشکلات گزارش داده شده از جانب کاربران مرتبط می باشد، لذا پاسخگوئی از طریق سیستم تیکتینگ بخش اصلی و مهم در فرایند کاری پشتیبانی محسوب می گردد
- برقراری تماس تلفنی با کاربران خاص جهت پیگیری و رفع مشکلات گزارش داده شده و ارائه راهکارهای فنی مناسب
- رفع مشکلات با تحلیل لاگ در موارد مربوط به سرویس هاست کاربران به شرح mail ،DNS ،CMS ،Backup and Restore ،Domain ،SSL ،Abuse ،Database و …
- پیگیری و گزارش موارد مربوط به سرویس هاست کاربران با همکاران و سرپرستان
توانمندی های مورد نیاز:
- مسلط به سیستم عامل لینوکس از قبیل centos و Ubuntu و cloudlinux در سطح LPIC 2
- تسلط کامل به کنترل پنل های هاست از قبیل، cpanel، دایرکت ادمین، پلسک و …
- توانایی مدیریت سرویس های تحت وب، از قبیل وب سرور، DNS، دیتابیس، mail در پلتفرم های مختلف
- توانایی نصب، راه اندازی، راهبری سرویس های رایج مانند انواع وب سرویس (Apache، Ngnix)، ایمیل، انواع دیتابیس (MySQL ،MSSQL)، DNS و همچنین کنترل پنل های رایج بر روی سرورها کاربران
- توانایی عیب یابی و رفع مشکلاتی مانند لود بالا و یا عدم ارسال ایمیل در سرورهای لینوکسی و ویندوزی
- توانایی نصب، پیاده سازی و عیب یابی CSM ها مانند WordPress ،Perstashop ،Joomla و …
- آشنایی با راهکارهای Cloud Computing و مجازی سازی از قبیل XEN ،KVM ،ESXI و …
- آشنایی با ابزار های مانیتورینگ مانند Zabbix ،Cacti ،PRTG و …
- آشنایی با ابزارهای مدیریت هاست مانند WHMCS و …
- آشنایی با HTML ،CSS ،Js و PHP
- آشنایی با Bash Scripting در سیستم عامل لینوکس
- دانش شبکه در سطح +Network و CCNA
- توانایی مدیریت زمان در پاسخگویی، عیب یابی و حل مشکلات کاربران
- حداقل دو سال سابقه System Administration در محیط وب هاستینگ
ساعات کاری:
- شیفت صبح: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 16:45
- شیفت عصر: 4 روز در هفته، از ساعت 14:30 الی 24 شب
- شیفت شب: 4 شب در هفته از ساعت 21 الی 6 صبح
- شیفت تعطیلات: پنجشنبه + جمعه و کلیه روزهای تعطیلات رسمی، از 8 صبح الی 21، یا از 11 صبح الی 24 + یک روز در هفته از ساعت 9 صبح الی 22
سابقه کار: دارای سابقه کار
|
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- امکان دورکاری
|
کارشناس حسابداری |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- دارای حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه حسابداری
- جوان، با انگیزه و مسئولیت پذیر
- حداکثر 32 سال سن
- فعالیت بصورت حضوری
مسئولیت ها:
- ثبت کلیه اسناد حسابداری
- آماده سازی گزارشات فصلی و دوره ای مربوط به حساب ها
- ارائه لیست بیمه، مالیات حقوق و معاملات فصلی
- مغایرت گیری کلیه حساب ها بر اساس استانداردهای حسابرسی و مالیاتی
مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز:
- تحصیلات دانشگاهی در رشته حسابداری یا رشته های مرتبط
- مسلط به مفاهیم پایه حسابداری
- مسلط به ثبت تمامی اسناد حسابداری
- مسلط به اسناد و ساختار حسابداری شرکت های خدماتی
- مسلط به نرم افزار مالی سپیدار
- مسلط به مغایرت گیری بانک
- مسلط به Excel
- آشنایی با قوانین ارزش افزوده
- آشنایی به قوانین مالیاتی
- آشنایی با قوانین کار و بیمه تامین اجتماعی
- آشنا به امور دفتر نویسی
- سابقه کار: دارای سابقه کار
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17
|
- بیمه تکمیلی
- هم تیمی های همدل، همراه و صمیمی
- محیط کاری امن و ایجاد زمینه لازم جهت رشد و پیشرفت
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه پارس پک فناوری اطلاعات نمایش آگهی های استخدامی