استخدام مجموعه دلژین
مجموعه بین المللی دلژین جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، منطقه شورآباد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
مدیر انبار (مبلمان) |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- مدیریت تامین و آماده سازی سفارشات مشتریان
- کنترل کمیت و کیفیت کالای ورودی و خروجی به سطح فروشگاه (از انبار مرکزی و برای مشتریان)
- کنترل ثبت اسناد انبار در سیستم در خصوص کالای صادره و وارده
- همکاری با واحد سفارشات مشتریان برای آماده سازی و ارسال
- همکاری مستقیم با مدیریت فروش
- صبور، دارای انگیزه و روحیه کار تیمی
- حداقل 6 سال سابقه کاری مرتبط
- حداقل مدرک تحصیلی کاردانی
|
- حقوق ثابت
- بیمه تامین اجتماعی
|
سرپرست خدمات پس از فروش (مبلمان) |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- نیروی صبور، باهوش، پیگیر و مسئولیت پذیر
- جمع آوری، کنترل، تکمیل و به روز نگه داشتن کلیه اطلاعات مشتریان پس از صدور فاکتور
- همکاری با تیم تحویل کالا جهت مدیریت و حل هرگونه مشکل یا مسئله احتمالی در فرآیند تحویل کالا به مشتری
- همکاری با تیم انبار جهت آماده سازی کالاهای ارسالی
- تهیه و تنظیم برنامه رانندگان و مسئول تحویل کالا و نیروی خدمات
- تهیه گزارشات فصلی از خرید محصولات توسط مشتریان
- تهیه گزارش فصلی از میزان رضایت مندی مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده
- حداقل 4 سال سابقه کاری مرتبط
- حداقل مدرک تحصیلی کاردانی
|
- حقوق ثابت
- بیمه تامین اجتماعی
|
کارشناس خدمات پس از فروش (مبلمان) |
- جنسیت: خانم
- نوع قرارداد: تمام وقت
- تسلط کامل بر مدیریت کلیه تماس های ورودی و مکالمات و مذاکرات تلفنی با مشتریان
- مسلط به برنامه ریزی، زمان بندی، پیگیری و مدیریت بسته بندی و ارسال کالا از انبار به محل مشتریان
- توانمند در برقراری و تعامل با مشتریان با مهارت در مکالمات تلفنی
- توانایی برنامه ریزی و زمان بندی برای تیم تکنسین جهت نصب کالا در محل مشتری
- صبور، دارای انگیزه و روحیه کار تیمی
- حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
- آشنا به اصول و قوانین مشتری مداری
- حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
|
- حقوق ثابت
- بیمه تامین اجتماعی
|
مسئول ارسال کالا به مشتریان |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- نیروی جوان، خوش برخورد، با مسئولیت پذیری بالا، متعهد و فنی
- ارسال سفارشات مشتریان از انبار مرکزی به منزل مشتری به همراه تیم خدمات
- کنترل دقیق کالاهای فروش رفته (سفارشات مشتریان در محل انبار)
- دریافت اطلاعات سفارشات روزانه از واحد امور مشتریان
- آماده سازی و برنامه ریزی منطقه ای جهت ارسال سفارشات
- نظارت بر روند حمل و باربری سفارشات از محل انبار تا منزل مشتریان
- کنترل و نظارت بر اسناد خروج کالا از انبار و تحویل دهی به مشتری
- انجام امور فنی در منزل مشتری
- آراسته، آرام و دارای توانایی به برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و همکاران
- آشنا به امور مشتری مداری
|
- حقوق ثابت
- بیمه تامین اجتماعی
- ماموریت خارج از شهر تهران
|
مسئول تحویل کالا |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- نیروی جوان و فعال برای بارگیری، جابجایی و حمل کالا به منزل مشتریان
- دقیق، منظم، مسئولیت پذیر
- دارای قدرت بدنی و سلامت فیزیکی
- دارای روحیه کار تیمی و همکاری با واحد خدمات پس از فروش
- آراسته، آرام و دارای توانایی به برقراری ارتباط سازنده با مشتریان
- آشنا به امور مشتری مداری
- دارای مهارت در بسته بندی و حمل کالا (مبلمان) به منزل مشتری
- دارای مهارت در حمل کالا (مبلمان) به منزل مشتری در آسانسور و طبقات
|
- حقوق ثابت
- بیمه تامین اجتماعی
- ماموریت خارج از شهر تهران
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی مجموعه دلژین فروش کالا ۶ آگهی فعال