استخدام

استخدام حسابدار ارشد و مسئول دفتر در یک شرکت هلدینگ در تهران

یک شرکت هلدینگ جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
حسابدار ارشد
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حداقل 3 سال سابقه حسابدار ارشد و 5 سال سابقه حسابداری
  • مسلط به کنترل ترازها و تهیه گزارشات سود و زیانی و 169
  • از برترین مزیت های همکاری در این هلدینگ می توان به گروه جوان و پویا، محیط کار منظم و بهره وری از سیستم ارزیابی عملکرد ماهانه و سالانه و بیمه های تکمیلی اشاره نمود.
مسئول دفتر
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حداکثر سن: 35 سال
  • حداقل تجربه کاری: 2 سال
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی

مهارت ها:

  • تسلط به امور اداری و نرم افزار آفیس
  • روابط عمومی بالا
  • مسلط به نگارش نامه اداری
  • از برترین مزیت های همکاری در این هلدینگ می توان به: گروه جوان و پویا، محیط کار منظم و بهره وری از سیستم ارزیابی عملکرد ماهانه و سالانه و بیمه های تکمیلی اشاره نمود.

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =

دکمه بازگشت به بالا