استخدام گروه بازرگانی و کارگزاری جم
هلدینگ بازرگانی و حمل نقل بین المللی جم، جهت تکمیل و توسعه سرمایه های انسانی خود در استان های اصفهان، تهران و هرمزگان (بندرعباس) از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
کارشناس ثبت سفارش و دور اظهاری گمرک |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 3 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های زبان، کامپیوتر، بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار:
- آشنایی کامل بر دریافت کد تعرفه کالای وارداتی
- تکمیل فرم ثبت سفارش کالا به صورت الکترونیک و از طریق سامانه ثبت سفارش کالای سازمان توسعه و تجارت ایران
- دریافت تاییدیه سند ثبت سفارش کالا
- هماهنگی جهت پرداخت هزینه ها و حق ثبت سفارش کالا به بانک
- انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
- همکاری در ترخیص کالا از گمرک و امور مرتبط
محل کار: اصفهان، تهران، بندرعباس
|
|
ترخیص کار حرفه ای (سرپرست تیم ترخیص) |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 5 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار:
- تسلط کامل با مراحل ترخیص کاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
- تسلط کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
محل کار: اصفهان، بندرعباس
|
|
ترخیص کار |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 1 سال
- حداقل تحصیلات: کاردانی، کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار:
- آشنایی کامل با مراحل ترخیص کاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
- آشنایی کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
محل کار: اصفهان، بندرعباس
|
|
کارشناس ارشد حمل و نقل بین المللی |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 30 تا 45 سال
- حداقل سابقه کار: 7 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت حمل و نقل، بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار:
- مسلط به اصول فروش و جذب و نگهداری مشتری حمل و نقل بین المللی و فورواردی
- همکاری و هماهنگی با تامین کنندگان حمل و نقل جهت ارسال محصولات مشتریان
- مسلط به فرآیند صدور اسناد حمل و نقل بین المللی
- مسلط به مهارت های بازاریابی و فروش در زمینه حمل و نقل
- آشنایی کامل با بیمه های حوزه حمل و نقل
محل کار: اصفهان، تهران
|
|
کارشناس حمل و نقل داخلی |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 3 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های زبان انگلیسی، بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار:
- مسلط به اصول فروش و جذب و نگهداری مشتری حمل و نقل داخلی و فورواردی
- همکاری و هماهنگی با تامین کنندگان حمل و نقل جهت ارسال محصولات مشتریان
- مسلط به فرآیند صدور اسناد حمل و نقل داخلی
- مسلط به مهارت های بازاریابی و فروش در زمینه حمل و نقل
- آشنایی کامل با بیمه های حوزه حمل و نقل
محل کار: اصفهان، تهران
|
|
کارشناس بازاریابی و روابط بین الملل در حوزه تجارت |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 27 تا 45 سال
- حداقل سابقه کار: 7 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار:
- داشتن شناخت کامل از جامعه بازار هدف کارفرمایان و ارائه برنامههای اجرایی با توجه به این شناخت
- توانمندی در بررسی و تحلیل روشهای بازاریابی بین المللی
- تسلط بر زبان انگلیسی
- آشنایی با اصطلاحات کامل حوزه بازاریابی و روابط بین الملل
محل کار: اصفهان، تهران
|
|
کارشناس ارشد بازرگانی بین المللی |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 30 تا 45 سال
- حداقل سابقه کار: 7 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار:
- تسلط کامل بر کلیه امور مربوط به خرید و فروش در حوزه تجارت بین الملل
- نظارت بر عقد قراردادها
- انجام مذاکرات تجاری شرکت
- آشنایی با تجارت الکترونیک
- برنامهریزی برای پیدا کردن تامین کنندگان و ارزیابی آنها
- آشنایی کامل با اصطلاحات حوزه واردات و صادرات
- شناخت کامل گمرک و قوانین گمرکی
محل کار: اصفهان
|
|
کارشناس حسابداری |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 3 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های مدیریت مالی، حسابداری، بانکداری و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار:
- آشنایی کامل با تهیه و ارائه صورت های مالی
- تهیه گزارشهای حسابداری
- مهارت محاسبات بهای تمام شده محصولات و خدمات
- مهارت کنترل موجودی های جنسی و نقدی و سایر موارد مرتبط
محل کار: اصفهان
|
|
کارشناس امور مالی |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- با آشنایی کامل بر امور مالی و مالیاتی
- شرایط سنی: 30 تا 45 سال
- حداقل سابقه کار: 5 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های مدیریت مالی، حسابداری، بانکداری و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار:
- داشتن تسلط کامل در بررسی حساب های شرکت ها به منظور تطبیق اسناد و مدارک مالی با قوانین و مقررات
- آشنایی کامل بر معاملات فصلی، قوانین مالیات بر ارزش افزوده
- شناخت کامل هیات های مالیاتی و سایر موارد مرتبط
محل کار: اصفهان
|
|
کارمند تدارکات و کارپردازی |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 35 سال
- حداقل سابقه کار: 1 سال
- حداقل تحصیلات: دیپلم سایر رشته ها
شایستگی مورد انتظار:
- دارای سابقه کارپردازی و انجام امور اداری برون سازمان و امور بانکی
- تسلط رانندگی خوب
- آمادگی تحویل گرفتن خودروهای سازمان را داشته باشد.
محل کار: اصفهان
|
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی گروه بازرگانی و کارگزاری جم بازرگانی ۸ آگهی فعال