ورزشی

ربیعی: باخت مقابل آلومینیوم، برد مقابل استقلال را ساخت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد ربیعی بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: از شما عزیزان عذرخواهی می‌کنم ولی دیشب ساعت ۹:۳۰ به تهران رسیدم و بابت غیبتم عذرخواهی می‌کنم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و خسته نباشید به بازیکنان ذوب آهن می‌گویم بابت بردشان، نیمه اول متعلق به استقلال بود. تیم ما در یکسری شاخص‌ها خوب عمل نکرد و شاید باید گل هم می‌خوردیم، اما در نیمه دوم کم نقص بازی کردیم.
وی افزود: حملات خوبی را انجام دادیم که نیمه دوم را از نیمه اول برای ما متمایز می‌کند، بخشی از بازی هم این است ۴ گل از آلومینیوم خوردیم و ۳ گل هم امشب به استقلال زدیم. نه این ماندنی است و نه آن! از یک باخت برگشتیم و از نظر ذهنی استقامت داشتیم که نیمه اول خیلی بدی داشتیم. آن هم بخاطر شکست مقابل آلومینیوم بود و بخاطر بازگشت از آن وضعیت به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.
باخت مقابل آلومینیوم، برد مقابل استقلال را ساخت
ربیعی در خصوص اینکه ذوب آهن تبدیل به رابین هود لیگ شده، گفت: از نظر آماری درست می‌گویید ما ۸ بازی انجام دادیم که ۶ بازی بیرون از خانه بوده است. ۵ بازی به قید قرعه بوده و یک بازی هم به مشهد رفتیم و میزبان هوادار شدیم. بازی با آلومینیوم نقطه تاریک ما بود. اگر آن باخت نبود نتیجه امشب رقم نمی‌خورد. باخت اراک برد امشب را برای ما ساخته است. دو هفته سنگین را بازیکنان با ما گذراندند و یکی دو مورد ساعت ۶ صبح تمرین کردیم، اما مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور امتیاز گرفته ایم ولی مقابل تیم‌های دیگر باید شکل بازی تیم ما تغییر بدهیم.
استقلال آدم‌های پخته دارد که می‌تواند بهترین مشورت را بدهند

سرمربی ذوب آهن در خصوص اینکه بختیاری زاده شب تلخی را سپری خواهد کرد و چه توصیه‌ای به او دارید، گفت: بدون فارغ از شعار‌ها و لوث کاری‌ها بختیاری زاده مربی محترم و ارزشمندی است و سال‌ها بازیکن ملی بوده و در جا‌هایی که کار کرده تاثیرگذار بوده است. خودم هم همین را داشتم اگر از بازی امشب مغرور شویم بازی بعدی را بدتر می‌بازد. بازیکن و تیم باید بداند تا پایان امشب فرصت دارید شادی کنید. از فردا روزی دیگری است. برای هفته آینده لیگ، استقلال آدم‌های پخته و بزرگ دارد که می‌تواند بهترین مشورت را بدهند و تصمیم گیری کنند و فقط می‌توانم از صمیم قلبم برای استقلال و هوادارانش آرزوی توفیق کنم و از هوادران ذوب آهن که از اصفهان آمده بودند تشکر می‌کنم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا