یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
عنوان شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
رئیس حسابداری |
- جنسیت: آقا ، خانم
- پاره وقت
- مدرک تحصیلی حداقل لیسانس
- تسلط کامل بر حسابداری انبار، امور مربوط به بهای تمام شده و حداقل 10 سال سابقه مدیریت مالی
- آشنایی کامل با اظهارنامه های مالیاتی (خرید و فروش فصلی، ارزش افزوده و عملکرد)، صورت های مالی، بیمه تامین اجتماعی و قوانین مربوطه
- توانایی محاسبات حقوق و دستمزد
- توانایی آماده سازی و ارائه گزارش های مالی و مدیریتی
- تدوین آئین نامه های مالی
- ساماندهی مالی
- توانایی کامل بر بودجه بندی
- مسلط به قیمت تمام شده
- مسلط به حسابداری صنعتی
- مسلط به حسابداری بازرگانی و شرکتهای پخش
- مدت زمان کار : چهار روز در هفته
|
- میزان حقوق پیشنهادی : 5 الی 6 میلیون تومان
|
کارشناس حسابداری |
- جنسیت: آقا ، خانم
- تمام وقت
- حداقل 5 سال سابقه مفید در حسابداری
- ثبت و صدور اسناد حسابداری
- ثبت اطلاعات حضور و غیاب کارکنان جهت محاسبه حقوق و دستمزد
- کنترل و بایگانی اسناد حسابداری و فاکتورهای خرید و فروش
- مسلط به مغایرت بانکی وثبت و نگهداری حسابهای بانک
- مسلط به تهیه لیست بیمه ارسال
- تهیه گزارش فصلی ارزش افزوده
- مسلط به کدینگ
- ماهیت حسابها
- انبار گردانی
- خزانه داری و …
|
- میزان حقوق پیشنهادی : 4 الی 4/5 میلیون تومان
|
مدیر داخلی |
- جنسیت: خانم
- تمام وقت
- مسلط به ثبت آیین نامه ها و روش ها وشرح وظایف پرسنلی
- مسلط به کلیه امورنظارتی و پرسنل شرکت
- مسلط به فعالیت کاری در فضای مجازی
- هماهنگی جهت برگزاری جلسات
- شناسایی، تدوین و مستندسازی فرایندهای کاری دفتر مدیریت
|
- میزان حقوق پیشنهادی : 4 میلیون تومان
|
سرپرست فروش و بازاریابی حضوری |
- جنسیت: آقا ، خانم
- تمام وقت
- مدرک تحصیلی: حداقل فوق دیپلم
- سابقه کارحداقل 5 سال سابقه کار در زمینه بازاریابی و سرپرستی
مهارتهای تخصصی:
- ترجیحاً دارای تیم بازاریابی
- توانایی اداره و کنترل بازاریابها و در صورت نیاز آموزش به آنها
|
- میزان حقوق پیشنهادی 4 الی 5 میلیون تومان
- پورسانت
|
منشی |
- جنسیت: خانم
- حداقل سن 30 سال و حداکثر 40 سال
- تنظیم برنامه ها و تعیین و تنظیم قرار ملاقات ها مسلط به Office و تایپ فارسی تند
- بایگانی مدارک ،مستندات وپیام های الکترونیکی و کاغذی و اسناد خصوصی یا محرمانه
- جوابگویی به تلفن و دریافت و مخابره پیام های تلفنی و نمابر و فکس ،پست و .. به مدیر
- دریافت و رسیدگی به ایمیل های رسیده به حساب ایمیل عمومی شرکت
- تایپ نامه ها و گزارشات محوله
- جوابگویی به ارباب رجوع وتنظیم وعده ملاقت انها
- رعایت نظم و انضباط و بهداشت در محیط کار
- حفاظت گفتار و حفظ حریم خصوصی مدیر و مراجعان
- کنترل روزانه صندوق پستی ،ایمیل ها و سایر مبادی دریافت مکاتبات
- دریافت،تفکیک و دسته بندی بندی نامه ها و گزارش ها و پرونده ها
|
- میزان حقوق پیشنهادی : 3/5 میلیون تومان
|
مدیر انبار |
- جنسیت: آقا
- تلاش در جهت دستیابی به اهداف و برنامه واحد انبار
- ارائه پیشنهاد بهبود در حوزه انبار به مسئول مافوق
- جلوگیری از ورود اشخاص غیرمجاز به داخل انبار
- شمارش تعداد کالای واردشده و ثبت تعداد/مقدار در فرم رسید موقت / رسید انبار.
- رعایت سیستم مشخصشده جهت ورود و خروج کالا
- تخصیص کد کالا مطابق دستورالعمل کدینگ کالا به کالاها
- نصب برچسب یا پلاک شناسایی کالا (شامل کد کالا ، نام کالا ) بر روی کالاها یا قفسهها یا محلهای مشخصشده در انبار.
- تحویل کالا به درخواستکننده و یا ارسال به محل درخواستی مطابق حواله خروج کالا یا درخواست کالا .
- انبارش کالا مطابق نقشه چیدمان کالا و استانداردهای انباردار انبارمواداولیه/محصول .
- کنترل شرایط محیطی نگهداری کالا در انبار ( مثلاً دما ، رطوبت و … در صورت موضوعیت در سازمان)
|
- میزان حقوق پیشنهادی : 3 الی 3/5 میلیون تومان
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتساپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.
اطلاعات تماس
واتساپ 09195605971 ایمیل akhlaghi.vahid1@gmail.com