اجتماعی

دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی را کمرنگ تلقی نکنند

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۴ دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی را کمرنگ تلقی نکنند

رئیس مرکز پایش و کیفیت آموزشی گفت:هدف از ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، هدایت و تسهیل فرآیند یادگیری دانش‌آموزان و اصلاح و بهبود محیط یادگیری است بنابراین دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت باید مراقبت کنند که این مهم به عنوان یک حلقه کمرنگ در آموزش تلقی نکنند.

دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی را کمرنگ تلقی نکنند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در سی‌وچهارمین جلسه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سرار کشور اظهار کرد: بر اساس سند تحول، ۳ مأموریت برای مرکز سنجش پایش و کیفیت آموزشی درنظر گرفته شده است.

وی به اهداف سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی اشاره کرد و گفت: هدف از ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، هدایت و تسهیل فرآیند یادگیری دانش‌آموزان و اصلاح و بهبود محیط یادگیری است بنابراین دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت باید مراقبت کنند که این مهم به عنوان یک حلقه کمرنگ در آموزش تلقی نکنند.

ساکی اضافه کرد: به جای ارزشیابی مداد و کاغذی از ارزشیابی‌های دیگر مانند ارزشیابی تکوینی استفاده کنیم.

ادامه دارد

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا