هوآوی ارزشمندترین برند چینی شد
سهشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۳۳ هوآوی ارزشمندترین برند چینی شد
بر اساس ردهبندی منتشر شده از سوی موسسه برند آلیانس شرکت هوآوی چین با ارزش 117 میلیارد دلار هم اکنون ارزشمندترین برند چینی به شمار میرود.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، موسسه برندآلیانس اعلام کرد که برند هوآوی در حال حاضر با 117 میلیارد دلار ارزش گرانترین برند چین به شمار میرود.
در گزارش این موسسه آمده است: مجموع ارزش 20 برند برتر چین به 6.12 تریلیون دلار رسیده است.
روزنامه چاینا دیلی، طی گزارشی با اشاره به گزارش موسسه برندآلیانس میگوید: دومین برند با ارزش در چین شرکت پنسنت با 107 میلیارد دلار ارزش است. در لیست برندهای ارزشمند چینی شرکت علی بابا با 96.4 میلیارد دلار ارزش در مقام سوم قرار دارد. دو موسسه بانک صنعت و تجارت چین به همراه چین موبایل نیز به ترتیب با 84.4 میلیارد دلار و 61.7 میلیارد دلار در جایگاههای بعدی ارزشمندترین شرکتهای چینی قرار دارند. شرکتهای دارویی، تولید تجهیزات پزشکی، الکترونیک، اینترنت و مواد غذایی بیشترین سهم را در میان 500 شرکت برتر چینی دارند.
لیست شرکت برند آلیانس نشان میدهد که شرکت شیائومی با ارزش 12.3 میلیارد دلار ارزشمندترین شرکت تولید تجهیزات الکترونیک در چین است. حدود 41 شرکت در میان 300 شرکت بزرگ چینی آنهایی هستند که در زمینه ارائه خدمات در بستر اینترنت فعالیت میکنند.
گزارش این موسسه میافزاید که شرکتهای ارائه دهنده خدمات فروش، تفریحی و دفتری اینترنتی از محل شیوع ویروس کرونا سود خوبی کسب کردهاند.
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
پر بازدید ها
پر بحث ترین ها
بیشترین اشتراک
بازار
اخبار کسب و کار