اجتماعی

فارس من| تجمع دوباره نیروهای شرکتی وزارت بهداشت/ گلایه ‌مدافعان سلامت را بشنوید

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۶:۲۶ فارس من| تجمع دوباره نیروهای شرکتی وزارت بهداشت/ گلایه ‌مدافعان سلامت را بشنوید

روز گذشته نیروهای شرکتی وزارت بهداشت سراسر کشور با هدف محقق شدن مطالبات خود مقابل مراکز استان‌داری و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تجمع کردند.

فارس من|  تجمع دوباره نیروهای شرکتی وزارت بهداشت/ گلایه ‌مدافعان سلامت را بشنوید

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، روز گذشته نیروهای شرکتی وزارت بهداشت سراسر کشور با هدف محقق شدن مطالبات خود مقابل مراکز استان‌داری و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تجمع کردند.

این افراد معتقدند، بخش عظیمی از نیروهای شاغل در عرصه سلامت را نیروهای قراردادی و شرکتی با مدارج و مدارک علمی و تحصیلی مختلف و در تمام سطوح از زیر دیپلم تا تخصص در بالاترین سطح تشکیل می‌دهند که بسیاری از این افراد با گذراندن آزمون استخدامی و در چارچوب ضوابط و مقررات مرتبط با آن جذب خدمت شده‌اند.

بعضا حتی در آستانه بازنشستگی قرار دارند، اما علی‌رغم سالها خدمت هنوز تبدیل وضعیت نشده و متأسفانه برنامه مدون و مشخصی برای تعیین تکلیف این طیف از کارکنان وجود ندارد و این در حالی است که آنها هم پا به پای نیروهای رسمی و پیمانی و همتراز با آنها به ارائه خدمت مشغول بوده و در عین حال از حقوق و مزایای به مراتب کمتری برخوردارند. این ناهمسانی موجب ایجاد حس نابرابری و تبعیض بین آنها و ناخواسته ممکن است بر انگیزه و تلاش آنها در عرصه خدمت تأثیر منفی گذاشته و زحمات آنها را مخدوش کند.

گفتنی است آنها با ثبت سوژه‌ای با عنوان «درخواست تغییر وضعیت همکاران قراردادی وزارت بهداشت» خواستار پیگیری مطالبات خود شده بودند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن