سیاسی

مخالفت اعضای کمیسیون اجتماعی با درخواست تشکیل دو کمیسیون مشترک در مجلس

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۷:۰۲ مخالفت اعضای کمیسیون اجتماعی با درخواست تشکیل دو کمیسیون مشترک در مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: درخواست تشکیل کمیسیون مشترک تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای و کمیسیون مجتمع تأسیس سازمان مدیریت روستایی و شهری در کمیسیون اجتماعی مورد بحث قرار گرفت که این درخواست‌ها با مخالفت اعضای کمیسیون همراه بود.

مخالفت اعضای کمیسیون اجتماعی با درخواست تشکیل دو کمیسیون مشترک در مجلس

علی بابایی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در این جلسه ابتدا حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گزارشی را در رابطه با اهمیت نظارت این کمیسیون و ضرورت‌های کاری آن به اعضای کمیسیون اجتماعی ارائه کرد.

وی افزود:‌ در ادامه جلسه، درخواست تشکیل کمیسیون مشترک تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای کمیسیون این را در حیطه کاری کمیسیون اجتماعی دانستند و با درخواست تشکیل این کمیسیون مخالفت کردند.

سخنگوی کمیسیون مجلس اظهار داشت: همچنین درخواست دیگری برای تشکیل کمیسیون مشترک تأسیس سازمان مدیریت روستایی و شهری نیز مورد بحث قرار گرفت که اعضای کمیسیون با همان استدلال قبلی که این موضوع در حیطه کار کمیسیون اجتماعی است، با درخواست تشکیل این کمیسیون مشترک نیز مخالفت کردند.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن